V módní branži platí, že fantazii se při inspiraci meze nekladou. Příkladem je i Veronika Balson, majitelka e-shopu Purply, která otevřeně přiznává, že inspirací pro založení vlastní značky jí byl bojový sport. „Moje tvorba je hodně ovlivněna jiu-jitsu, které mě přivedlo k Japonsku a jeho filosofii, ale hlavně šlo o mé první setkání s kimonem. Když jsem udělala první vlastní střih kimona, zjistila jsem, že jeho zavinování je pro nás ženy ideální. Naše tělo se totiž s časem mění a takovéto oblečení nám umožní cítit se pokaždé skvěle,“ říká Balson v nové epizodě podcastu Podnikatelka.
V módní branži platí, že fantazii se při inspiraci meze nekladou. Příkladem je i Veronika Balson, majitelka e-shopu Purply, která otevřeně přiznává, že inspirací pro založení vlastní značky jí byl bojový sport. „Moje tvorba je hodně ovlivněna jiu-jitsu, které mě přivedlo k Japonsku a jeho filosofii, ale hlavně šlo o mé první setkání s kimonem. Když jsem udělala první vlastní střih kimona, zjistila jsem, že jeho zavinování je pro nás ženy ideální. Naše tělo se totiž s časem mění a takovéto oblečení nám umožní cítit se pokaždé skvěle,“ říká Balson v nové epizodě podcastu Podnikatelka.
Čestná prezidentka Českomoravské asociace podnikatelek a manažerek (ČMAPM) a majitelka skupiny Dynamic Center Kateřina Haring v podcastu Podnikatelka každý týden představí inspirující českou podnikatelku či manažerku. Plnou verzi podcastu najdete na www.INFO.cz