
Jiří Novotný, Aneta Richterová

Přednáška se zaměří na to, kdy je RTB vhodné pro klienty a jak s ním pracují v Seznamu. Dozvíte se, jak vzniká cílení, odkud se čerpají data o uživatelích, jaké možnosti nákupu RTB existují a jaké výhody tento způsob nákupu přináší. Prostor bude věnován i praktickým vychytávkám, které RTB nabízí pro efektivnější kampaně.
Jiří Novotný pracuje již přes 6 let v Seznamu, kde má možnost vést mladý, dynamický tým, který se specializuje na komunikaci s mediálními agenturami nakupujícími přes technologii RTB. Jako největší publisher na českém trhu mají výjimečnou příležitost budovat kontakty napříč celým RTB trhem. Mají také možnost poznávat i nové talenty - třeba jako u nás, na VŠEM.
Aneta Richterová zastává v Seznamu pozici RTB konzultant senior, ale své zkušenosti získávala například i v Economii, kde 8 let působila na pozici Key Account manager. V rámci své role spolupracuje s mediálními agenturami – pomáhá s nastavením a cílením kampaní, sdílí novinky, účastní se schůzek i konferencí a podílí se na vzdělávacích aktivitách i tvorbě článků o RTB. Na práci v Seznamu oceňuje podporu nápadů a prostor pro vlastní iniciativu – například při vymýšlení soutěží a speciálních aktivit pro partnery.