
Wolfcast 29: Hardwarové omyly a katastrofy

V minulém díle se Michal s Martinem věnovali chybám, které se přihodily převážně softwarovým inženýrům a jejich produktům . Hardware ale není od chybovosti chráněný. Nejčastější příčinou jeho selhání bývá špatný design, ale o slovo se hlásí také fyzikální, konstrukční, elektronické anebo komunikační, právní, lidské a cenové problémy a spousta dalších. Poslechněte si to!
WOLFCAST O HARDWAROVÝCH OMYLECH USLYŠÍTE ZDE! (KLIKNĚTE)
Pro příklad stačí sáhnout na začátek 90. let, kdy Sega přichází s vlastní virtuální realitou a Nintendo uvádí své zařízení Virtual Boy. To první prakticky nefungovalo, z toho druhého bylo lidem špatně. Anebo se podívejte, jak na začátku 21. století společnost Nokia tvrdě narazila se svým telefonním mutantem jménem N-Gage. A protože jsme Retro Nation, tak vás Michal vezme i do století devatenáctého a nakouknete do kuchyně slavného vynálezce Charlese Babbage.
Jestli vás povídání zaujalo, poslechněte si Michalův podcast o československých počítačích , antitechnických hnutích nebo o siru Clive Sinclairovi a Jacku Tramielovi další Wolfcasty .
Podívejte se na https://www.retronation.cz na další skvělé výlety do herního retra!