Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Wolfcast 108: Velké oči aneb nepřiměřená očekávání 4

Wolfcast 108: Velké oči aneb nepřiměřená očekávání 4

Obrázek epizody Wolfcast 108: Velké oči aneb nepřiměřená očekávání 4

Poslechněte si podcast

16. 9. 2024

49 min

O epizodě podcastu

Ve čtvrtém dílu Velkých očí se podíváme na fenomén nepřiměřených očekávání ve světě videoher. Na první pohled se zdá, že úspěchy ve hrách jsou na dosah ruky, ale realita je často zcela odlišná. Většina her, které se dostanou na trh, čelí obchodním neúspěchům. Analýzy ukazují, že jen malé procento her dosahuje prodejů, které jsou potřebné k pokrytí nákladů na jejich vývoj. Tento díl zdůrazňuje důležitost „game autopsy“ – analýzy herních neúspěchů –, která může být sice depresivní, ale zároveň nesmírně užitečná pro každého, kdo touží po kariéře ve vývoji her. Podcast se rovněž věnuje významným selháním v historii videoherních konzolí. Od ambiciózních, ale neúspěšných projektů jako Fairchild Channel F, přes nekonkurenceschopný Amstrad GX4000, až po neslavně známý Philips CD-i. Diskutujeme o technologických inovacích, které se nedokázaly prosadit, a o špatných obchodních rozhodnutích, která vedla k pádu významných hráčů na trhu, jako byla společnost Atari. Tento díl je fascinující exkurzí do světa videoherních konzolí, které i přes obrovské ambice skončily v zapomnění, a ukazuje, jak vysoká očekávání mohou vést k obrovským zklamáním. Poslechněte si ostatní Wolfcasty, historický přehled naleznete na retronation.cz.

Ve čtvrtém dílu Velkých očí se podíváme na fenomén nepřiměřených očekávání ve světě videoher. Na první pohled se zdá, že úspěchy ve hrách jsou na dosah ruky, ale realita je často zcela odlišná. Většina her, které se dostanou na trh, čelí obchodním neúspěchům. Analýzy ukazují, že jen malé procento her dosahuje prodejů, které jsou potřebné k pokrytí nákladů na jejich vývoj. Tento díl zdůrazňuje důležitost „game autopsy“ – analýzy herních neúspěchů –, která může být sice depresivní, ale zároveň nesmírně užitečná pro každého, kdo touží po kariéře ve vývoji her.

Podcast se rovněž věnuje významným selháním v historii videoherních konzolí. Od ambiciózních, ale neúspěšných projektů jako Fairchild Channel F, přes nekonkurenceschopný Amstrad GX4000, až po neslavně známý Philips CD-i. Diskutujeme o technologických inovacích, které se nedokázaly prosadit, a o špatných obchodních rozhodnutích, která vedla k pádu významných hráčů na trhu, jako byla společnost Atari. Tento díl je fascinující exkurzí do světa videoherních konzolí, které i přes obrovské ambice skončily v zapomnění, a ukazuje, jak vysoká očekávání mohou vést k obrovským zklamáním.

Poslechněte si ostatní Wolfcasty, historický přehled naleznete na retronation.cz .

Popis podcastu

Retro Nation uvádí podcasty Michala Rybky o herní historii a Jardy Konáše o herní hudbě.