00:00
Představení hosta a rámec veletrhu
00:39
Proč se Equilibrio stalo generálním partnerem
00:55
Zkušenosti z loňska: známost v Bratislavě a „želva“ jako magnet
01:54
Konkrétní výnosy: investoři z přednášek a stovky tisíc eur
02:48
Recruitment: středoškolačka se stala realitní makléřkou
03:42
Lead na prodej kaštelu: Mojkastiel.sk, 270 investorů a kolektivní prodej
04:48
Je veletrh staromódní? On‑line je nutný, ale osobní setkání je klíč
05:18
Okamžik rozhodnutí: jak osobní kontakt překlápí on‑line do obchodu
07:04
Eventy urychlují důvěru a růst; není to sprint, ale maraton
08:31
Návštěvnost 5000+, 270 přímých kontaktů a realistická kapacita
10:50
Konkurence vs. spolupráce; proč být vystavovatelem, ne jen návštěvníkem
11:50
Proč se vyplatí stát ve stánku: příležitosti přicházejí samy
13:36
ROI a příprava: tým, strategie, aktivní oslovování, funnel a platby on‑site
16:14
Anekdota: nákup vícero apartmánů v Dubaji „kvůli slanině“
17:04
Odložené obchody a výnosy flipů 20–40 % ročně
18:14
Co přitáhne návštěvníky: synergie s investičním summitem, kapacity, follow‑up
19:22
Dvě povinné post‑veletržní týdny na práci s leady
19:49
Jak prodávat „nehmotné“ služby: unikátnost, materiály, zapamatovatelnost
21:01
Jak vtáhnout lidi: hostesky, soutěže, mailing list; čemu se vyhnout
22:23
Taktiky v terénu a automatizace: tým okolo stánku, tablet, okamžitý e‑mail, dárky
23:39
Náklad vs. investice: „spotřební úvěr“ (s nadsázkou) a investiční optika
24:31
Pokud šetříte na všem, raději zůstaňte doma; jinak se připravte a investujte
26:03
Malí vs. velcí: jak malé stánky poráží „bezduché“ giganty
27:53
Tři důvody vystavovat: vizibilita a obsah, dlouhodobé „odrážky“, networking
31:05
Závěr: registrace a termíny Incheba Expo Bratislava