
#35 Jak vzdělávat zákazníky

O epizodě podcastu
Radim Hladiš je majitelem firmy Playou, která se zabývá vzděláváním zákazníků. A právě to bylo i tématem našeho rozhovoru. 👉 Proč je dobré mít vzdělané zákazníky? 👉 Nebudou si pak všechno dělat sami? 👉 Jakou roli ve vzdělávání hrají sociální sítě? 👉 Jak se vytváří vzdělávací kurzy? 👉 A jak časově náročné vůbec takové vzdělávání je? To vše se dozvíte v dalším dílu našeho podcastu, kam si zveme naše vážené zákazníky. 🎧
Radim Hladiš je majitelem firmy Playou, která se zabývá vzděláváním zákazníků. A právě to bylo i tématem našeho rozhovoru.
👉 Proč je dobré mít vzdělané zákazníky?
👉 Nebudou si pak všechno dělat sami?
👉 Jakou roli ve vzdělávání hrají sociální sítě?
👉 Jak se vytváří vzdělávací kurzy?
👉 A jak časově náročné vůbec takové vzdělávání je?
To vše se dozvíte v dalším dílu našeho podcastu, kam si zveme naše vážené zákazníky. 🎧
Popis podcastu
Do každého dílu si zveme známou osobnost ze světa businessu, která je zároveň naším zákazníkem.