Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #35 Jak vzdělávat zákazníky

#35 Jak vzdělávat zákazníky

Obrázek epizody #35 Jak vzdělávat zákazníky

Poslechněte si podcast

10. 10. 2022

25 min

O epizodě podcastu

Radim Hladiš je majitelem firmy Playou, která se zabývá vzděláváním zákazníků. A právě to bylo i tématem našeho rozhovoru. 👉 Proč je dobré mít vzdělané zákazníky? 👉 Nebudou si pak všechno dělat sami? 👉 Jakou roli ve vzdělávání hrají sociální sítě? 👉 Jak se vytváří vzdělávací kurzy? 👉 A jak časově náročné vůbec takové vzdělávání je? To vše se dozvíte v dalším dílu našeho podcastu, kam si zveme naše vážené zákazníky. 🎧

Radim Hladiš je majitelem firmy Playou, která se zabývá vzděláváním zákazníků. A právě to bylo i tématem našeho rozhovoru.

👉 Proč je dobré mít vzdělané zákazníky?

👉 Nebudou si pak všechno dělat sami?

👉 Jakou roli ve vzdělávání hrají sociální sítě?

👉 Jak se vytváří vzdělávací kurzy?

👉 A jak časově náročné vůbec takové vzdělávání je?

To vše se dozvíte v dalším dílu našeho podcastu, kam si zveme naše vážené zákazníky. 🎧

Popis podcastu

Do každého dílu si zveme známou osobnost ze světa businessu, která je zároveň naším zákazníkem.