Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #07: Měření zákaznické spokojenosti s Ondřejem Sedláčkem

#07: Měření zákaznické spokojenosti s Ondřejem Sedláčkem

Obrázek epizody #07: Měření zákaznické spokojenosti s Ondřejem Sedláčkem

Poslechněte si podcast

21. 7. 2020

27 min

O epizodě podcastu

Jak se měří zákaznická spokojenost? Na co a jak často se ptát? Jak oslovit nespokojené zákazníky? I to jsou otázky, které jsme položili Ondřeji Sedláčkovi, spolumajiteli firmy SatisMeter. Poslechněte si další díl Podcastu UOL Účetnictví.

Jak se měří zákaznická spokojenost?

Na co a jak často se ptát?

Jak oslovit nespokojené zákazníky?

I to jsou otázky, které jsme položili Ondřeji Sedláčkovi, spolumajiteli firmy SatisMeter.

Poslechněte si další díl Podcastu UOL Účetnictví.

Popis podcastu

Do každého dílu si zveme známou osobnost ze světa businessu, která je zároveň naším zákazníkem.