Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody EP 15 | První dojem je nejdůležitější! Kontaktní Fáze v prodeji. (zkrácená verze)

EP 15 | První dojem je nejdůležitější! Kontaktní Fáze v prodeji. (zkrácená verze)

Obrázek epizody EP 15 | První dojem je nejdůležitější! Kontaktní Fáze v prodeji. (zkrácená verze)

Poslechněte si podcast

3. 2. 2024

17 min

O epizodě podcastu

Celý hodinový díl na herohero.co/PPP nebo se staňte placeným odběratelem za 4 eura měsíčně pro zpřístupnění plné verze na spotify zde: https://podcasters.spotify.com/pod/show/podcastpavelprochazka/subscribe Tento díl nepřímo navazuje na předchozí díl: Analytická fáze v prodeji: Víte, jak porozumět vašim zákazníkům? Cílem této fáze je vytvořit dobrý vstup do jednání, kde se VY i zákazník cítíte pohodlně a bezpečně. Vytvoření pozitivního prvního dojmu je klíčové pro budování důvěry a udržení zájmu zákazníka v průběhu celé prodejní schůzky. Možná, že to ze ZAČÁTEČNÍKŮM půjde ztuha, uměle, to je v pořádku, poté ale zjistíte, že je to vlastně docela přirozené se k lidem chovat hezky a vytvářet hezké, bezpečné prostředí. Lidé vás budou mít rádi a vy budete mít rádi je. Podvědomě se začnete se doopravdy zajímat o lidi - a tam začíná opravdová prča. Pavel Procházka dodává: Někdo se s tím rodí, někdo se to naučí, dobré je, že se to naučit dá. :-) Já jsem se s tím nenarodil. ...Přichází tedy na řadu první část prodejní schůzky, která rozhoduje o tom, zda se nám podaří budovat vztah se zákazníkem nebo ne. Podíváme se na to, co se dá ještě udělat předtím, než se zákazníka začneme správně ptát. Kontaktní fáze začíná od okamžiku vašeho vstupu do místnosti až po rozloučení. Co dělat, aby člověk naproti nám či zákazník byl nakloněn a ochotný s námi spolupracovat? Jak jej naladit na správnou vlnu, abychom mohli klást otázky a získat potřebné informace k vypracování nabídky tak, aby byla druhá strana spokojená? Kontaktní fáze v prodeji je součástí prodejní schůzky. Tu můžeme dělit na tyto části: 1. Kontaktní fáze (Setkání): 2. Analytická fáze (Otázky): 3.⁠ ⁠Argumentační fáze 4.⁠ ⁠⁠Rozhodovací fáze Jako každý díl, který pro vás natáčíme. Přejeme hezký poslech. Mirek, Michal a Pavel - tým PPP.

Celý hodinový díl na herohero.co/PPP nebo se staňte placeným odběratelem za 4 eura měsíčně pro zpřístupnění plné verze na spotify zde: https://podcasters.spotify.com/pod/show/podcastpavelprochazka/subscribe


Tento díl nepřímo navazuje na předchozí díl: Analytická fáze v prodeji: Víte, jak porozumět vašim zákazníkům?


Cílem této fáze je vytvořit dobrý vstup do jednání, kde se VY i zákazník cítíte pohodlně a bezpečně. Vytvoření pozitivního prvního dojmu je klíčové pro budování důvěry a udržení zájmu zákazníka v průběhu celé prodejní schůzky. Možná, že to ze ZAČÁTEČNÍKŮM půjde ztuha, uměle, to je v pořádku, poté ale zjistíte, že je to vlastně docela přirozené se k lidem chovat hezky a vytvářet hezké, bezpečné prostředí. Lidé vás budou mít rádi a vy budete mít rádi je. Podvědomě se začnete se doopravdy zajímat o lidi - a tam začíná opravdová prča. Pavel Procházka dodává: Někdo se s tím rodí, někdo se to naučí, dobré je, že se to naučit dá. :-) Já jsem se s tím nenarodil.


...Přichází tedy na řadu první část prodejní schůzky, která rozhoduje o tom, zda se nám podaří budovat vztah se zákazníkem nebo ne. Podíváme se na to, co se dá ještě udělat předtím, než se zákazníka začneme správně ptát. Kontaktní fáze začíná od okamžiku vašeho vstupu do místnosti až po rozloučení.


Co dělat, aby člověk naproti nám či zákazník byl nakloněn a ochotný s námi spolupracovat? Jak jej naladit na správnou vlnu, abychom mohli klást otázky a získat potřebné informace k vypracování nabídky tak, aby byla druhá strana spokojená?


Kontaktní fáze v prodeji je součástí prodejní schůzky. Tu můžeme dělit na tyto části:


1. Kontaktní fáze (Setkání):

2. Analytická fáze (Otázky):

3.⁠ ⁠Argumentační fáze

4.⁠ ⁠⁠Rozhodovací fáze


Jako každý díl, který pro vás natáčíme. Přejeme hezký poslech. Mirek, Michal a Pavel - tým PPP.

Popis podcastu

Získejte každý měsíc tři exkluzivní díly plné know-how o prodeji, vedení lidí, řízení firmy a rozvoji soft-skills. Bez reklam, v plné délce a navždy k dispozici. Získejte inspiraci a nadhled, který Vám pomůže růst – v práci i v životě. Staňte se placeným odběratelem: https://podcasters.spotify.com/pod/show/podcastpavelprochazka/subscribe