
Jak a kdy řešit reklamaci zájezdu

O epizodě podcastu
Jak a kdy reklamovat zájezd, na co má klient CK nárok a co znamená oprávněná a neoprávněná reklamace. O tom všem jsem si povídal s Kateřinou Chaloupkovou, výkonnou ředitelkou AČCKA.
Jak a kdy reklamovat zájezd, na co má klient CK nárok a co znamená oprávněná a neoprávněná reklamace. O tom všem jsem si povídal s Kateřinou Chaloupkovou, výkonnou ředitelkou AČCKA.
Popis podcastu
Podcast o cestování je určen pro ty, kteří rádi cestují, poznávají nová místa, kulturu, lidi, jídlo, ale přitom si musí vystačit se svými pár týdny dovolené.
Mými hosty, které si budu do pořadu zvát jsou lidé, kteří mají cestování doslova v krvi.
A cílem našeho povídaní je vás inspirovat k další cestě za poznáním.
Projekt je součástí:
www.PorovnavacZajezdu.cz
www.DovolenavAlpach.com