
Jan Bednář: Prodat firmu je trochu jako rozvod, ne každý founder to ustojí. Se Shipmonkem se ale neloučím

Podnikat v Americe? To není jen tak. Hlavní nástrahou je podle Jana Bednáře konkurence. Když ale v 17 letech přicházel na Floridu nebylo to kvůli podnikání, ale kvůli hokeji. Oproti původnímu plánu se rozhodl ve Spojených státech zůstat a vyzkoušel si start několika projektů. Přelomem pro něj byla výhra podnikatelské soutěže na univerzitě v roce 2014. Právě tam se začal psát příběh společnosti ShipMonk, která je dnes jednou z největších fulfillmentových firem v Americe. Cesta to ale podle Bednáře nebyla jednoduchá, v začátcích prý o ukončení podnikání uvažoval skoro každý týden. Jak se mu teda podařilo vybudovat firmu, která má přes 2 000 zaměstnanců, 18 skladů a více než 100 milionů objednávek na kontě, a to bez pomoci investorů? A je pro něj těžké, že už v ShipMonku nemá hlavní slovo? Na to jsme se jednoho z nejúspěšnějších českých miliardářů ptali v nové epizodě Fast 50 On Air.
Popis podcastu
Váš průvodce světem byznysu a technologií.