
Komunikace s klientem při řešení investic s Tomášem Trauškem

Dalším dílem našeho podcastu vás provede Tomáš Trauške, Regionální ředitel 4fin. Jeho téma řešení investic s klientem bylo natolik zajímavé, že jsme se rozhodli věnovat mu podcasty dva. Těšit se na něj tedy můžete i v dalším díle. Na co se Tomáš v dnešním podcastu zaměřuje? Na každodenní řešení investic našich konzultantů s klienty. Neopomíjí důležitost důvěry mezi klientem a konzultantem, kterou je nutné budovat. Zdůrazňuje, že klient potřebuje lidskou komunikaci. Srozumitelně a prakticky vám tedy Tomáš Trauške nastíní své procesy a myšlenky, které v komunikaci s klienty využívá. Jaké informace jsou pro klienta zbytečné? Jak naopak z tématu investic udělat informaci, kterou klient pochopí? Zvolte správnou rétoriku i grafické znázornění. Pokud klient vidí a slyší zároveň, dokáže se více přiblížit dané problematice. Vy zároveň vidíte jeho aktuální reakci, se kterou můžete pracovat. Více naslouchat a vžít se do kůže klienta. To je jedna z mnoha rad Tomáše. Ty další si poslechněte právě v této části dvoudílného podcastu. 4fin Bettertogether.
Popis podcastu
My jsme 4fin, naším cílem je nejen růst na trhu majetkového poradenství, ale cítíme i velkou zodpovědnost za kultivování trhu jako takového. Stejně jako v rámci 4synergií sdílí naši klíčoví lidé své know how s naší celou sítí, rozhodli jsme se odkrýt naše know how i ostatním kolegům na trhu majetkového poradenství. Přinášíme unikátní podcast, kde ukazujeme jak na to. Pokud se budete chtít dozvědět více o našich nejvyšších provizích na trhu, vlastních finanční produktech nebo prostě o tom jak celý 4fin funguje, tak nám napište a my vás rádi poznáme. 4fin Better Together