
O epizodě podcastu
Ve vypjatém období příprav plánů na příští rok, v nejisté době obav a škrtů hovoří hlavní ekonom České spořitelny David Navrátil o škodlivém škrtání marketingových rozpočtů. A také proč se to stále dokola děje. V podcastu Asociace komunikačních agentur rozmlouvá s Markem Hlavicou, ředitelem AKA.
Ve vypjatém období příprav plánů na příští rok, v nejisté době obav a škrtů hovoří hlavní ekonom České spořitelny David Navrátil o škodlivém škrtání marketingových rozpočtů. A také proč se to stále dokola děje. V podcastu Asociace komunikačních agentur rozmlouvá s Markem Hlavicou, ředitelem AKA.
Popis podcastu
podAKAst je nový způsob, jak se bavit o komunikaci s těmi, kteří by měli být slyšet i s těmi, kteří náš obor nahlížejí z nečekaných úhlů
