Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Vojtěch Janoušek - Jak se dělá marketing v Pilulka.cz

Vojtěch Janoušek - Jak se dělá marketing v Pilulka.cz

Obrázek epizody Vojtěch Janoušek - Jak se dělá marketing v Pilulka.cz

Poslechněte si podcast

8. 11. 2020

21 min

O epizodě podcastu

Vítejte u další epizody Pilulka Podcastu - tentokrát se můžete těšit na  rozhovor s Vojtěchem Janouškem (Chief Marketing Officer). Dozvíte se, jak Pilulka přistupuje k marketingu a jak se liší v Česku, na Slovensku a v Rumunsku.
Velkým tématem marketingu je obecně performance marketing. S Vojtěchem si povídáme o tom, jaké ukazatele jsou, a naopak nejsou, smysluplné v oblasti performance marketingu a jaké jsou nástrahy s měřením a kvantifikací marketingových kampaní. Zjistíte, proč se Pilulka rozhodla nekupovat reklamu v televizi, kam jde největší část marketingového rozpočtu a proč se vyplácí sledovat trendy. Podcast moderuje Dan Tržil.

V rozhovoru uslyšíte:

* zda je vzdálenost nejdůležitější faktor pro volbu lékárny
* jak kvantifikovat efektivnost marketingu
* co je value proposition
* jaké nové trendy v marketingu chtějí v Pilulce zkusit

Vítejte u další epizody Pilulka Podcastu - tentokrát se můžete těšit na  rozhovor s Vojtěchem Janouškem (Chief Marketing Officer). Dozvíte se, jak Pilulka přistupuje k marketingu a jak se liší v Česku, na Slovensku a v Rumunsku. Velkým tématem marketingu je obecně performance marketing. S Vojtěchem si povídáme o tom, jaké ukazatele jsou, a naopak nejsou, smysluplné v oblasti performance marketingu a jaké jsou nástrahy s měřením a kvantifikací marketingových kampaní. Zjistíte, proč se Pilulka rozhodla nekupovat reklamu v televizi, kam jde největší část marketingového rozpočtu a proč se vyplácí sledovat trendy. Podcast moderuje Dan Tržil.V rozhovoru uslyšíte:* zda je vzdálenost nejdůležitější faktor pro volbu lékárny* jak kvantifikovat efektivnost marketingu* co je value proposition* jaké nové trendy v marketingu chtějí v Pilulce zkusit

Popis podcastu

Toto je Pilulka podcast, kde nahlédete pod pokličku společnosti Pilulka.cz a zjistíte, jak funguje největší online lékárna v ČR.