Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody PEOPLEops #5: Lidé: Jak je roztleskat a zapojit do vaší komunikace

PEOPLEops #5: Lidé: Jak je roztleskat a zapojit do vaší komunikace

Obrázek epizody PEOPLEops #5: Lidé: Jak je roztleskat a zapojit do vaší komunikace

Poslechněte si podcast

22. 11. 2023

23 min

O epizodě podcastu

Už jsme si udělali rychlý exkurz do úplných základů toho, jak jako firma můžete zacházet s příležitostmi (eventy) a jak postavit propozici značky. Poslední chybějící dílek do skládačky našeho 3P Frameworku PeopleOps jsou lidé (people). Tento díl je tedy opět hrubým nahlédnutím do toho, kdy a jak potřebujete zapojit své kolegy do vaší tech komunikace. V tomto díle se tedy dozvíte, kdy začít zapojovat kolegy do tech komunikace a jak na to. Zopakujete si důležitost připravené propozice. Prověříte si jak je postavená nejen pro kandidáty, ale i vaše současné kolegy. Protože v tomhle díle PeopleOps se zaměříme i na to, proč by se měli vaši tech kolegové do komunikace zapojovat. Nabídneme pohledy, co pomohou pochopit i podpořit jejich motivaci se na komunikaci podílet. Zjistíte jak na to. A to formálně i neformálně. A dotkneme se i nedotknutelného, tedy hranic, co nesmíte překročit. Dojde i na Gartner Hype cycle a jeho uplatnění v práci s lidmi při propagaci vaši technologické propozice skrze vaše kolegy.Pokud hledáte cestu kudy začít, jak to zařídit, aby s vámi tech profesionálové chtěli spolupracovat a zvýšit jim motivaci se zapojit, tohle je díl, co chcete slyšet. Takový úvod, který nasměruje vaše uvažování i první kroky. Za hodinku a půl získáte spoustu tipů, hintů a nahlédnete do oblastí, kterým se budeme v dalších dílech věnovat ještě podrobněji. Poslechněte si prvních několik minut našeho rozhovoru. Pokud vás zajímá víc, celou epizodu najdete na Forendors. Koupit se dá samostatně nebo v rámci měsíčního předplatného. To nabízí velký kus know-how Jirky Vicherka a Irči Zatloukalové, autorů projektu PeopleOps, který chce pomoci všem, kdo se chtějí naučit mluvit a pracovat s lidmi v IT tak, aby to dávalo smysl a přinášelo výsledky. Protože #vsechnojetoolidech. Veškerý náš obsah najdete na Forendors.cz. Sledujte nás a podpořte nás.Veškerý náš obsah najdete na Forendors.cz. Sledujte a podpořte mě. Děkuji. 💙

Už jsme si udělali rychlý exkurz do úplných základů toho, jak jako firma můžete zacházet s příležitostmi (eventy) a jak postavit propozici značky. Poslední chybějící dílek do skládačky našeho 3P Frameworku PeopleOps jsou lidé ( people ). Tento díl je tedy opět hrubým nahlédnutím do toho, kdy a jak potřebujete zapojit své kolegy do vaší tech komunikace.

V tomto díle se tedy dozvíte, kdy začít zapojovat kolegy do tech komunikace a jak na to. Zopakujete si důležitost připravené propozice. Prověříte si jak je postavená nejen pro kandidáty, ale i vaše současné kolegy. Protože v tomhle díle PeopleOps se zaměříme i na to, proč by se měli vaši tech kolegové do komunikace zapojovat. Nabídneme pohledy, co pomohou pochopit i podpořit jejich motivaci se na komunikaci podílet. Zjistíte jak na to. A to formálně i neformálně. A dotkneme se i nedotknutelného, tedy hranic, co nesmíte překročit. Dojde i na Gartner Hype cycle a jeho uplatnění v práci s lidmi při propagaci vaši technologické propozice skrze vaše kolegy.

Pokud hledáte cestu kudy začít, jak to zařídit, aby s vámi tech profesionálové chtěli spolupracovat a zvýšit jim motivaci se zapojit, tohle je díl, co chcete slyšet. Takový úvod, který nasměruje vaše uvažování i první kroky. Za hodinku a půl získáte spoustu tipů, hintů a nahlédnete do oblastí, kterým se budeme v dalších dílech věnovat ještě podrobněji.

Poslechněte si prvních několik minut našeho rozhovoru. Pokud vás zajímá víc, celou epizodu najdete na Forendors. Koupit se dá samostatně nebo v rámci měsíčního předplatného. To nabízí velký kus know-how Jirky Vicherka a Irči Zatloukalové, autorů projektu PeopleOps, který chce pomoci všem, kdo se chtějí naučit mluvit a pracovat s lidmi v IT tak, aby to dávalo smysl a přinášelo výsledky. Protože #vsechnojetoolidech.

Veškerý náš obsah najdete na Forendors.cz . Sledujte nás a podpořte nás.

Veškerý náš obsah najdete na Forendors.cz . Sledujte a podpořte mě. Děkuji. 💙

Popis podcastu

Jsem Irča a nabízím roky sbírané know-how o komunikaci a podpoře lidí pro všechny, kdo nechtějí narážet hlavou do zdi tam, kde už to za ně udělali jiní. Pro ty, kdo chtějí vědět, jak mluvit a pracovat s lidmi v IT tak, aby to dávalo smysl a přinášelo výsledky! PeopleOps v kontextu a s praktickými zkušenostmi. Aby se žádný skvělý specialista, který začal vést lidi, neztratil v operativě a pod nánosem všech nových povinností a vjemů! Staňte se angažovanějšími a přitahujte si k sobě do týmu ty správné lidi! I s tím pomůžu v #PeopleOps. Protože #všechnojetoolidech. #empower #engage #tech