Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #PEOPLEops #43 Lumír Kajnar: Osobní značka? Nezaměňujme nástroj pro značky s prací na osobní reputaci

#PEOPLEops #43 Lumír Kajnar: Osobní značka? Nezaměňujme nástroj pro značky s prací na osobní reputaci

Obrázek epizody #PEOPLEops #43 Lumír Kajnar: Osobní značka? Nezaměňujme nástroj pro značky s prací na osobní reputaci

Poslechněte si podcast

18. 2. 2025

45 min

O epizodě podcastu

“Jste tím, co se o vás říká, když se za vámi zavřou dveře,” řekl v úvodu našeho povídání Lumír Kajnar, můj oblíbený brand architekt a vizuální glosař, v reakci na téma osobní značky. V rozhovoru varoval, abychom na osobní značku neaplikovali principy brandingu, tedy pravidla pro práce se značkou, které mají jiný účel. Základním principem brandingu je nad významem značky spojit všechny aktéry, kteří s ní přicházejí do styku. Aktuální pojetí osobní značky podle Lumíra nahrává spíš těm, kdo mají v rukou distribuční sítě. Mimo to Lumír take varuje ty, kdo vyznávají heslo “fake it till you make it”, tedy před umělým vytvářením obrazu o sobě, který nedokážeme vlastní prací naplnit.I přes to, jsme se shodli na základních principech práce na vlastní reputaci. Základem jsou vaše výsledky. A to, na kolik se na vás a vaše výstupy mohou druzí lidé spolehnout. Dokonce tvrdí, že jsme tím, co děláme.A proč je to důležité?🚀 Osobní značka jako budování reputace je o vytváření příležitostí, aby o vás druzí mohli mluvit.🚀 Nejlepším ukazatelem dobré osobní značky je to, jak vás lidé doporučují. Nepodceňujte Word of Mouth jako nástroj budování vlastní reputace.🚀 Cílem a rolí marketingu je přehánět. A to platí i při sebeprezentaci. Jen to nesmíte přehnat a vaše výsledky za vaším obrazem nesmí příliš kulhat.Plnou verzi rozhovoru, která se věnuje i  základním pravidlům budování značek pro firmy najdete na Forendors.Přeji vám příjemný poslech a nezapomeňte, že #vsechnojetoolidech! Budujte si takovou reputaci, o které mají druzí důvod mluvit!Veškerý náš obsah najdete na Forendors.cz. Sledujte a podpořte mě. Děkuji. 💙

Jste tím, co se o vás říká, když se za vámi zavřou dveře, ” řekl v úvodu našeho povídání Lumír Kajnar, můj oblíbený brand architekt a vizuální glosař, v reakci na téma osobní značky. V rozhovoru varoval, abychom na osobní značku neaplikovali principy brandingu, tedy pravidla pro práce se značkou, které mají jiný účel. Základním principem brandingu je nad významem značky spojit všechny aktéry, kteří s ní přicházejí do styku. Aktuální pojetí osobní značky podle Lumíra nahrává spíš těm, kdo mají v rukou distribuční sítě. Mimo to Lumír take varuje ty, kdo vyznávají heslo “ fake it till you make it ”, tedy před umělým vytvářením obrazu o sobě, který nedokážeme vlastní prací naplnit.

I přes to, jsme se shodli na základních principech práce na vlastní reputaci. Základem jsou vaše výsledky. A to, na kolik se na vás a vaše výstupy mohou druzí lidé spolehnout. Dokonce tvrdí, že jsme tím, co děláme.

A proč je to důležité?

🚀 Osobní značka jako budování reputace je o vytváření příležitostí, aby o vás druzí mohli mluvit.

🚀 Nejlepším ukazatelem dobré osobní značky je to, jak vás lidé doporučují. Nepodceňujte Word of Mouth jako nástroj budování vlastní reputace.

🚀 Cílem a rolí marketingu je přehánět. A to platí i při sebeprezentaci. Jen to nesmíte přehnat a vaše výsledky za vaším obrazem nesmí příliš kulhat.


Plnou verzi rozhovoru, která se věnuje i  základním pravidlům budování značek pro firmy najdete na Forendors.

Přeji vám příjemný poslech a nezapomeňte, že #vsechnojetoolidech!
Budujte si takovou reputaci, o které mají druzí důvod mluvit!



Veškerý náš obsah najdete na Forendors.cz . Sledujte a podpořte mě. Děkuji. 💙

Popis podcastu

Jsem Irča a nabízím roky sbírané know-how o komunikaci a podpoře lidí pro všechny, kdo nechtějí narážet hlavou do zdi tam, kde už to za ně udělali jiní. Pro ty, kdo chtějí vědět, jak mluvit a pracovat s lidmi v IT tak, aby to dávalo smysl a přinášelo výsledky! PeopleOps v kontextu a s praktickými zkušenostmi. Aby se žádný skvělý specialista, který začal vést lidi, neztratil v operativě a pod nánosem všech nových povinností a vjemů! Staňte se angažovanějšími a přitahujte si k sobě do týmu ty správné lidi! I s tím pomůžu v #PeopleOps. Protože #všechnojetoolidech. #empower #engage #tech