Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody PEOPLEops #31: Martin Šafařík: I schůzky jsou odrazem firemní kultury

PEOPLEops #31: Martin Šafařík: I schůzky jsou odrazem firemní kultury

Obrázek epizody PEOPLEops #31: Martin Šafařík: I schůzky jsou odrazem firemní kultury

Poslechněte si podcast

10. 9. 2024

47 min

O epizodě podcastu

Firemní kulturu můžeme definovat jako průměr chování v celé firmě za posledních 90 dní, a to je podle Martina skvělá zpráva. Znamená to, že když se něco nedaří, můžeme to změnit. No a na schůzkách, obzvlášť ve větších firmách a na při vedení lidí, člověk tráví hodně času. Někteří dokonce většinu svého pracovního času. Proto je dobré se i nad schůzkami zamyslet z pohledu well-beingu a efektivity.Proto i pokud jde o schůzky platí několik základních pravidel, která vám usnadní život:🎯Mějte jasně definovaný cíl a záměr schůzky.📝Pravidla svých schůzek si sepište.🤩Do schůzek zatáhněte všechny.➿Pravidelně se vracejte k tomu, zda jsou pravidla ještě užitečná a pomáhají vám.🧑‍🏫Nezapomeňte, že schůzka musí mít nějaké výsledky. Mějte je na očích a ukazujte, co jste přinesli, co změnili, kam se co posouvá.Poslechněte si Martinovy tipy na to, jak do schůzek zařadit principy štěstí v práci, být efektivní, přinášet výsledky a ještě si budovat příjemnou týmovou atmosféru.Konkrétní rady a triky pro facilitátory na držení se tématu, udržování dobré atmosféry meetingů i tipy, jak nezabít hlubokou práci a flow najdete ale jen v plné epizodě. Musíte si pro ni na Forendors. Přeji vám příjemný poslech. A nezapomeňte #vsechnojetoolidech a každý z vás může ovlivnit to, jak vaše meetingy i firemní kultura budou vypadat. Tak s chutí do toho! 💙  Veškerý náš obsah najdete na Forendors.cz. Sledujte a podpořte mě. Děkuji. 💙

Firemní kulturu můžeme definovat jako průměr chování v celé firmě za posledních 90 dní, a to je podle Martina skvělá zpráva. Znamená to, že když se něco nedaří, můžeme to změnit. No a na schůzkách, obzvlášť ve větších firmách a na při vedení lidí, člověk tráví hodně času. Někteří dokonce většinu svého pracovního času. Proto je dobré se i nad schůzkami zamyslet z pohledu well-beingu a efektivity.

Proto i pokud jde o schůzky platí několik základních pravidel, která vám usnadní život:

🎯Mějte jasně definovaný cíl a záměr schůzky.

📝Pravidla svých schůzek si sepište.

🤩Do schůzek zatáhněte všechny.

➿Pravidelně se vracejte k tomu, zda jsou pravidla ještě užitečná a pomáhají vám.

🧑‍🏫Nezapomeňte, že schůzka musí mít nějaké výsledky. Mějte je na očích a ukazujte, co jste přinesli, co změnili, kam se co posouvá.


Poslechněte si Martinovy tipy na to, jak do schůzek zařadit principy štěstí v práci, být efektivní, přinášet výsledky a ještě si budovat příjemnou týmovou atmosféru .

Konkrétní rady a triky pro facilitátory na držení se tématu, udržování dobré atmosféry meetingů i tipy, jak nezabít hlubokou práci a flow najdete ale jen v plné epizodě. Musíte si pro ni na Forendors .

Přeji vám příjemný poslech. A nezapomeňte #vsechnojetoolidech a každý z vás může ovlivnit to, jak vaše meetingy i firemní kultura budou vypadat.
Tak s chutí do toho! 💙


Veškerý náš obsah najdete na Forendors.cz . Sledujte a podpořte mě. Děkuji. 💙

Popis podcastu

Jsem Irča a nabízím roky sbírané know-how o komunikaci a podpoře lidí pro všechny, kdo nechtějí narážet hlavou do zdi tam, kde už to za ně udělali jiní. Pro ty, kdo chtějí vědět, jak mluvit a pracovat s lidmi v IT tak, aby to dávalo smysl a přinášelo výsledky! PeopleOps v kontextu a s praktickými zkušenostmi. Aby se žádný skvělý specialista, který začal vést lidi, neztratil v operativě a pod nánosem všech nových povinností a vjemů! Staňte se angažovanějšími a přitahujte si k sobě do týmu ty správné lidi! I s tím pomůžu v #PeopleOps. Protože #všechnojetoolidech. #empower #engage #tech