Je možné, aby se matematiku dobře naučil opravdu každý žák, nebo je to věcí talentu? Jak žáky motivovat k vyhledávání problémů a samostatnému řešení matematických úloh? S jakými předměty lze matematiku propojit tak, aby vznikl praktický integrovaný předmět? A jak může lingvistika pomoci porozumění matematice?
Poslechněte si rozhovor Alexe Röhricha s Miroslavem Slowikem z katedry románských jazyků, zakladatelem Didaktické dílny, a Janou Příhonskou z katedry matematiky, během kterého proběhnou i výpočty.
---------
PedCastový miniseriál Didaktické dílny vznikl jako součást projektu #Změna.začíná.lidmi, který podpořilo MŠMT v rámci výzvy Na učitelích záleží.
Sledujte Didaktickou dílnu na FB: https://www.facebook.com/didakticka.dilna
Web FP TUL: https://www.fp.tul.cz/
Je možné, aby se matematiku dobře naučil opravdu každý žák, nebo je to věcí talentu? Jak žáky motivovat k vyhledávání problémů a samostatnému řešení matematických úloh? S jakými předměty lze matematiku propojit tak, aby vznikl praktický integrovaný předmět? A jak může lingvistika pomoci porozumění matematice?
Poslechněte si rozhovor Alexe Röhricha s Miroslavem Slowikem z katedry románských jazyků, zakladatelem Didaktické dílny, a Janou Příhonskou z katedry matematiky, během kterého proběhnou i výpočty.
---------
PedCastový miniseriál Didaktické dílny vznikl jako součást projektu #Změna.začíná.lidmi, který podpořilo MŠMT v rámci výzvy Na učitelích záleží.
Sledujte Didaktickou dílnu na FB: https://www.facebook.com/didakticka.dilna
Web FP TUL: https://www.fp.tul.cz/
PedCast. To je podcast z akademického prostředí. Alex Röhrich zpovídá inspirativní osobnosti z Fakulty přírodovědně-humanitní a pedagogické Technické univerzity v Liberci a zjišťuje od nich zajímavosti, trendy a aktuální dění nejen v oblasti výuky učitelů. Příjemný poslech!
Sledujte FP TUL na sociálních sítích: @fptul