
„My jsme nebyli podnikatelé. Byli jsme normální kluci, sportovci. A podnikateli jsme se stali až časem,“ říkají bratři Tomáš a Marek Vaněčkovi , zakladatelé firmy Švihej , která prodala přes 100 000 švihadel a vybudovala komunitu 50 000 aktivních lidí — šviháků.
V další epizodě podcastu ROŽNI mluví o tom, jak z vlastní potřeby vznikl nápad na dovoz kvalitních švihadel z USA, proč se nakonec rozhodli vytvořit vlastní produkt a jak se jim podařilo přetavit obyčejné sportovní náčiní v nástroj pro budování komunity a motivaci k pohybu .
Dozvíte se, co stálo za raketovým růstem firmy , proč přestali spolupracovat s čínskými dodavateli a začali vyrábět v Česku i jak vznikl jejich online portál s tréninkovými plány, který si dnes předplácí 1 500 lidí .
🟡 Zajímá vás víc? V extra části podcastu se dozvíte:
• jak přistoupit k rebrandingu, aby vás vyšvihnul,
• co se nepovedlo na jejich první brandové strategii,
• proč se na několik hodin zavírají doprostřed lesa,
• jaké je podnikat s vlastním bratrem,
• jak zvládli první firemní krizi po letech růstu
• a proč by chtěli se Švihej prorazit v Japonsku.
➡️ Předplaťte si ROŽNI a získejte přístup k extra části podcastu a dalším výhodám: https://herohero.co/rozni/subscribe
Tomáš a Marek Vaněčkovi jsou zakladatelé firmy Švihej , která prodává kvalitní švihadla, provozuje vzdělávací online portál a buduje komunitu propojující sportovce i úplné začátečníky. Kromě e-shopu se věnují workshopům, dobročinným sbírkám i rozvoji digitální platformy pro zdravý pohyb. Jejich podnikání dnes živí deset lidí a bráchové už plánují expanzi na zahraniční trhy.
V ROŽNI si každý měsíc svítíme na podnikání v Moravskoslezském kraji. Regionální business podcast uvádí Tomáš Buchwaldek a Martin Hykel z Patriotů MSK.
