
O tom, zda existuje rozpor mezi očekáváními účastníků kurzů a očekáváními firmy - zadavatele takových kurzů. A zdaleka ne jenom o tom.
Také o trpělivosti a pokoře lektora.
Roman Fiala s Ingrid Raškovou diskutují o svých zkušenostech z uzavřených firemních kurzů soft skills, které realizují v rámci Alternation, s.r.o. už od roku 2007. A mimo tým Alternation ještě mnohem déle, jak říká Inka: už od minulého století.
Pokud se zabýváte rozvojem lidí, ať už na straně zadavatele nebo jako lektoři, doporučujeme vám tento první díl Outcastu.
Jak je důležitý zážitek při tréninku? Lze se zážitkem pracovat jinak, než bývá obvyklé? Jak říkají Inka s Romanem: zážitek dává smysl teprve při dobrém propojení na review.
Chcete vědět, co je to přemostění? Je trénink pro lektora dřina? Učí se na tréninku frekventanti nebo také lektoři?
Kolik lidí by se ideálně mělo účastnit interního firemního tréninku? A rozhodují o skutečném obsahu školení zadavatelé nebo účastníci? Jak by se do rozvojového projektu měl zapojovat zadavatel? Jak je pro něho důležitá zpětná vazba od lektorů a co všechno může způsobit?
Podívejte se!
