Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Poradna: Jak reklamovat zájezd a na jakou kompenzaci mají zákazníci nárok

Poradna: Jak reklamovat zájezd a na jakou kompenzaci mají zákazníci nárok

Obrázek epizody Poradna: Jak reklamovat zájezd a na jakou kompenzaci mají zákazníci nárok

Poslechněte si podcast

12. 8. 2025

26 min

O epizodě podcastu

Ubytování bylo horší, než slibovali v katalogu a letadlo mělo zpoždění? Jak reklamovat zájezd a na jakou kompenzaci mají zákazníci nárok, poradí právnička Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska Renata Horáková. Dotazy volejte na 596112266, moderuje Iva Havlíčková.

Byla pro vás dovolená zklamáním? Ubytování bylo horší, než slibovali v katalogu a letadlo mělo zpoždění? Jak reklamovat zájezd a na jakou kompenzaci mají zákazníci nárok, poradí právnička Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska Renata Horáková.

Popis podcastu

Zprávy, rozhovory, magazíny, písničková přání, dechovky.