
#ROZHOVOR: Tinka z SMA: "Mám rezervace na program, na který ještě nebyla spuštěna kampaň.„

Podnikám již 4 rokem a neměla jsem nikdy problém oslovovat cílovou skupinu. Teď jsem začala cítit, že ztrácím cit v komunikaci, docházely mi nápady, potřebovala jsem se naučit lépe komunikovat vlastní myšlenky směrem k cílovce.
Jsem člověk, co si velmi dobře rozmýšlí své vlastní investice. Před vstupem jsem zkoušela napodobit tvůj styl příspěvků a hned ty příspěvky vystřelily. O 60% se zvedla míra zapojení cílovky a zapojovali se noví. Takže to mě utvrdilo v tom, že SMA bude skvělá investice.
Po vstupu mě velmi překvapilo, že jsem získala plán, jak sestavit obsahový plán na sítě, e-maily i prodejní stránku na web. Zpětná vazba od Terky je vždy k věci i s vysvětlením proč implementovat změny a na zpětnou vazbu nečekám 2 dny, ale mám ji téměř obratem.