Moderátor Tomáš Vohnický se společně s Mojmírem Prokopem, produktovým vlastníkem za oblast převodu klientů, zaměřili v novém díle podcastu Nová éra bankovnictví na velmi aktuální téma, a tím je klientský přechod do KB+.
Mojmír nám zodpověděl např. to, jak probíhá proces klientského přechodu do nové éry bankovnictví a jaký má dopad na práci bankéřů, jaké největší výzvy čeká Mojmírův tým v příštích letech, a co pro něj osobně symbolizuje nová éra. Nejen to, ale i mnohem více se dozvíte v této epizodě.
Moderátor Tomáš Vohnický se společně s Mojmírem Prokopem, produktovým vlastníkem za oblast převodu klientů, zaměřili v novém díle podcastu Nová éra bankovnictví na velmi aktuální téma, a tím je klientský přechod do KB+.
Mojmír nám zodpověděl např. to, jak probíhá proces klientského přechodu do nové éry bankovnictví a jaký má dopad na práci bankéřů, jaké největší výzvy čeká Mojmírův tým v příštích letech, a co pro něj osobně symbolizuje nová éra. Nejen to, ale i mnohem více se dozvíte v této epizodě.
Komerční banka vstupuje do nové éry bankovnictví. Ta je postavena na společné expertíze a nejmodernějších technologických nástrojích. Na nejčerstvějších datech a umělé inteligenci ve službách bankovních poradců. Na zákazníkovi v centru dění. Na chytrých produktech a službách. Na novém přístupu k obsluze klientů a jejich rozvoji. Jak taková transformace probíhá a co přinese klientům se dozvíte v tomto podcastu.