Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Marek Vosátka: Nová éra zefektivňuje čas bankovních poradců

Marek Vosátka: Nová éra zefektivňuje čas bankovních poradců

Obrázek epizody Marek Vosátka: Nová éra zefektivňuje čas bankovních poradců

Poslechněte si podcast

21. 7. 2023

12 min

O epizodě podcastu

Hostem třetího dílu podcastu Nové éry bankovnictví je Marek Vosátka, výkonný ředitel pro Retailové bankovnictví, který zanedlouho oslaví 30 let v Komerčce. Marek má na starosti to, abychom našim klientům z řad občanů, podnikatelů a malých firem poskytovali co nejlepší služby a servis, který potřebují. V jeho správě je také privátní bankovnictví, které obsluhuje naše nejmovitější klienty. Jak se mění pracovní náplň bankovních poradců? Jak probíhá přechod stávajících klientů do nové éry bankovnictví? A co je největší výzvou v rámci migrace klientů? Podívejte se, jak na tyto otázky odpověděl moderátorce Petře Černohorské.

Hostem třetího dílu podcastu Nové éry bankovnictví je Marek Vosátka, výkonný ředitel pro Retailové bankovnictví, který zanedlouho oslaví 30 let v Komerčce. Marek má na starosti to, abychom našim klientům z řad občanů, podnikatelů a malých firem poskytovali co nejlepší služby a servis, který potřebují. V jeho správě je také privátní bankovnictví, které obsluhuje naše nejmovitější klienty. Jak se mění pracovní náplň bankovních poradců? Jak probíhá přechod stávajících klientů do nové éry bankovnictví? A co je největší výzvou v rámci migrace klientů? Podívejte se, jak na tyto otázky odpověděl moderátorce Petře Černohorské.

Popis podcastu

Komerční banka vstupuje do nové éry bankovnictví. Ta je postavena na společné expertíze a nejmodernějších technologických nástrojích. Na nejčerstvějších datech a umělé inteligenci ve službách bankovních poradců. Na zákazníkovi v centru dění. Na chytrých produktech a službách. Na novém přístupu k obsluze klientů a jejich rozvoji. Jak taková transformace probíhá a co přinese klientům se dozvíte v tomto podcastu.