Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Ladislav Šilha: Základem je maximální zjednodušení a poslouchání hlasu klienta

Ladislav Šilha: Základem je maximální zjednodušení a poslouchání hlasu klienta

Obrázek epizody Ladislav Šilha: Základem je maximální zjednodušení a poslouchání hlasu klienta

Poslechněte si podcast

30. 5. 2023

35 min

O epizodě podcastu

Do prvního dílu nového podcastu přijal pozvání Ladislav Šilha, šéf tribu Omnichannel Sales. Jeho úkolem je nastavení nových obchodních procesů a propojení všech obslužných kanálů v jeden ucelený systém pro obsluhu klienta. Se svým týmem má tak obří podíl na vzniku nové éry bankovnictví Komerční banky i samotných aplikací KB+. Co si máme představit právě pod pojmem nová éra bankovnictví? Co to přinese klientům a jak se změní práce bankovních poradců? To a mnohem více probrali s moderátorem Tomášem Vohnickým.

Do prvního dílu nového podcastu přijal pozvání Ladislav Šilha, šéf tribu Omnichannel Sales. Jeho úkolem je nastavení nových obchodních procesů a propojení všech obslužných kanálů v jeden ucelený systém pro obsluhu klienta. Se svým týmem má tak obří podíl na vzniku nové éry bankovnictví Komerční banky i samotných aplikací KB+. Co si máme představit právě pod pojmem nová éra bankovnictví? Co to přinese klientům a jak se změní práce bankovních poradců? To a mnohem více probrali s moderátorem Tomášem Vohnickým.

Popis podcastu

Komerční banka vstupuje do nové éry bankovnictví. Ta je postavena na společné expertíze a nejmodernějších technologických nástrojích. Na nejčerstvějších datech a umělé inteligenci ve službách bankovních poradců. Na zákazníkovi v centru dění. Na chytrých produktech a službách. Na novém přístupu k obsluze klientů a jejich rozvoji. Jak taková transformace probíhá a co přinese klientům se dozvíte v tomto podcastu.