Do prvního dílu nového podcastu přijal pozvání Ladislav Šilha, šéf tribu Omnichannel Sales. Jeho úkolem je nastavení nových obchodních procesů a propojení všech obslužných kanálů v jeden ucelený systém pro obsluhu klienta. Se svým týmem má tak obří podíl na vzniku nové éry bankovnictví Komerční banky i samotných aplikací KB+.
Co si máme představit právě pod pojmem nová éra bankovnictví? Co to přinese klientům a jak se změní práce bankovních poradců? To a mnohem více probrali s moderátorem Tomášem Vohnickým.
Do prvního dílu nového podcastu přijal pozvání Ladislav Šilha, šéf tribu Omnichannel Sales. Jeho úkolem je nastavení nových obchodních procesů a propojení všech obslužných kanálů v jeden ucelený systém pro obsluhu klienta. Se svým týmem má tak obří podíl na vzniku nové éry bankovnictví Komerční banky i samotných aplikací KB+.
Co si máme představit právě pod pojmem nová éra bankovnictví? Co to přinese klientům a jak se změní práce bankovních poradců? To a mnohem více probrali s moderátorem Tomášem Vohnickým.
Komerční banka vstupuje do nové éry bankovnictví. Ta je postavena na společné expertíze a nejmodernějších technologických nástrojích. Na nejčerstvějších datech a umělé inteligenci ve službách bankovních poradců. Na zákazníkovi v centru dění. Na chytrých produktech a službách. Na novém přístupu k obsluze klientů a jejich rozvoji. Jak taková transformace probíhá a co přinese klientům se dozvíte v tomto podcastu.