V druhém díle našeho podcastu jsme přivítali Davida Švejdu, manažera digitální transformace, nebo jak on sám říká, technologickou spojku. David má na starosti celou technologickou transformaci v nové éře Komerční banky. Pod tím si můžete představit zcela nový core a karetní systém, tvorbu nových komunikačních kanálů a jejich sjednocení, změnu obchodních a servisních procesů a mnoho dalšího.
Co bylo pro Davida na začátku této transformační cesty nejtěžší? Jsou stále potřeba pobočky i s novými, jednoduššími a lepšími technologiemi? To všechno zjišťoval moderátor Tomáš Vohnický.
V druhém díle našeho podcastu jsme přivítali Davida Švejdu, manažera digitální transformace, nebo jak on sám říká, technologickou spojku. David má na starosti celou technologickou transformaci v nové éře Komerční banky. Pod tím si můžete představit zcela nový core a karetní systém, tvorbu nových komunikačních kanálů a jejich sjednocení, změnu obchodních a servisních procesů a mnoho dalšího.
Co bylo pro Davida na začátku této transformační cesty nejtěžší? Jsou stále potřeba pobočky i s novými, jednoduššími a lepšími technologiemi? To všechno zjišťoval moderátor Tomáš Vohnický.
Komerční banka vstupuje do nové éry bankovnictví. Ta je postavena na společné expertíze a nejmodernějších technologických nástrojích. Na nejčerstvějších datech a umělé inteligenci ve službách bankovních poradců. Na zákazníkovi v centru dění. Na chytrých produktech a službách. Na novém přístupu k obsluze klientů a jejich rozvoji. Jak taková transformace probíhá a co přinese klientům se dozvíte v tomto podcastu.