
Podcast Nejen o reklamě
43 epizod
9 odběratelů

Jindřich Šídlo (novinář, Seznam.cz): Míra svobody v Seznamu je mimořádná
8. 10. 2020
36 min

Miloš Pokorný (moderátor): Živé rádio se musí snažit lidi upoutat teď a tady
16. 7. 2020
50 min

Magda Lásková (Omnicom Media Group): Naše práce připomíná trochu bojovku
10. 9. 2020
39 min

David Koláček (Seznam.cz): Nábor je v dnešní době hodně o reklamě
25. 9. 2020
41 min

Pavel Kolář (Seznam.cz): Naše služby pomáhají lidem řešit jejich potřeby
26. 11. 2020
37 min

Martina Tršová: Velkým trendem je mobilní reklama
12. 3. 2020
24 min

Ondřej Krišica (Seznam.cz): Dlouhodobě se snažíme jít našim e-commerce klientům naproti
28. 1. 2021
36 min

Jiří Herian: Podcasty mění konzumaci obsahu
5. 3. 2020
21 min

Zuzana Neupauerová: V Asii panuje velmi odlišný přístup k práci i k reklamě
26. 3. 2020
29 min

Petr Daneš (Seznam.cz): Video je jedním z nejvíc rostoucích formátů
2. 7. 2020
29 min

Milan Fridrich (Seznam.cz): Umět vítězit je hodně náročné
10. 12. 2020
42 min

Pavel Bulowski (Meiro): Snažíme se, aby klienti měli svá data pod kontrolou a uměli je použít
13. 1. 2022
53 min

Jiří Hošek a Jakub Unger (Seznam.cz): Audio vrací úder
17. 6. 2021
51 min

Martin Kožíšek: Osobní údaje jsou v dnešní době nejcennější komoditou na světě
20. 5. 2021
39 min

Dominik Kosorín (Seznam): Cílená reklama bude sofistikovanější, ale nebudou k ní mít všichni přístup
29. 4. 2021
47 min

Bára Janurová (Seznam.cz): Firmy očekávají, že přijmou již hotové lidi, které není třeba dále rozvíjet
12. 7. 2022
44 min

Aneta Kapuciánová (Seznam.cz): Na své pozici si nemohu dovolit nevědět
22. 12. 2021
35 min

Speciál Nejen o reklamě: Brandové kampaně aneb jak posílit svou značku
22. 4. 2021
23 min

Kateřina Vacková (Loono): Dodnes čerpám zkušenosti ze začátků Loono
1. 4. 2021
42 min

Jaroslav Gratz (Seznam.cz): Silná konkurence nás žene dopředu
2. 12. 2021
40 min

Ruda Pečenka (Seznam.cz): Chceme zahraničním klientům ukázat, jak je Sklik na českém trhu důležitý
11. 3. 2021
32 min

Ondřej Lukáš (Člověk v tísni): Naší zbraní v boji za lidská práva je hlavně špičkový marketing a komunikace
9. 9. 2022
40 min

Ondřej Aust (Médiář): V médiích jde především o to, aby vám lidi věřili
15. 6. 2022
51 min

Marek Hlavica (AKA): Na začátku každé komunikace musíte mít záměr
4. 11. 2021
49 min

Josef Matějovič (Škoda Auto): Naše marketingové projekty spojují společné vášně lidí
18. 2. 2021
47 min