
Proč na e-shopu úplně vždy nenajdu, co hledám s Gejzou Nagyem z Luigi‘s Box

Vyhledávání na e-shopech je tak trochu alchymie. Pokud zákazník nenajde, co hledá, pokud se mu výsledky hledání nelíbí, půjde jinam. A to i v případě, udělá-li při hledání chybu sám. Třeba když napíše ipnone místo iPhone. Nebo když nedostane relevantní výsledky. „Pokud zákazník dostane na vyhledávací frázi nerelevantní výsledky, bude zmatený. Bude se divit, proč mu někdo nabízí pouzdra na iPhone, když hledá telefon iPhone 15,“ říká šéf a spoluzakladatel Luigi‘s Box Gejza Nagy. Tedy firmy, která se zaměřuje právě na vyhledávání na e-shopech. V podcastu mluví právě o tom, jak výsledky hledání vylepšit a přizpůsobit konkrétnímu zákazníkovi.A co se ještě dozvíte:jak funguje při vyhledávání na e-shopech doporučování produktů, jak se to liší od vyhledávání přímo na googlu či prostřednictvím chatbotůco jsou hlavní cesty, kterými lidé hledají produkty na internetujak e-shopy přizpůsobují nabídku na základě chování zákazníků a jak funguje doporučování produktů pomocí umělé inteligence a strojového učeníčím se liší vyhledávání podle sektorů, v různých odvětvíchjak se vyhledávání na e-shopech vyvinulo od jednoduchého přes pokročilé s opravou překlepů až po dnešní hybridní modelyco Luigi‘s Box dál chystá, jak firma vyrostla ze slovenského start-upu do mezinárodního hráče s významnými klientyjaký vliv mají globální marketplace jako Temu nebo Shein na evropské e-shopy, čím se mohou odlišit a úspěšně jim konkurovatTento díl podcastu Na vlně podnikání moderuje Martin Petříček, zástupce šéfredaktora týdeníku Ekonom.
Popis podcastu
Podcast týdeníku Ekonom o byznysu, managementu a inspirativním podnikání. Výjimečné postavy českého byznysu zpovídá šéfredaktor Petr Kain a jeho zástupce Martin Petříček...