
Na vlně podnikání s Jiřím Boudalem, aneb jak zařídit, aby reklamní kampaň fungovala

O epizodě podcastu
Co rozhoduje o tom, že je reklamní kampaň úspěšná? A jak to zjistit ještě dřív, než se taková kampaň spustí? Společnost Behavio to umí a jak její spoluzakladatel Jiří Boudal tvrdí, velká část reklam jsou jen vyhozené peníze, protože jejich tvůrci dělají zásadní chyby. V rozhovoru jsme si mimo jiné povídali o tom, jaké to je, rozjet firmu s čtyřmi spolužáky z jednoho gymnázia, nebo zda by se metody Behavio daly použít i v politických kampaních.
Co se ještě dozvíte
Jak těžké bylo Behavio rozjet, co se povedlo a jaké fuck upy zažili
Jak to vypadá s plánovanou expanzí na americký trh
Kdo patří k jejich klientům a s jakými firmami spolupracovat nechtějí
Jak se firmě finančně daří.
Tento díl podcastu Na vlně podnikání moderuje Petr Kain, šéfredaktor týdeníku Ekonom.
Co se ještě dozvíte
Jak těžké bylo Behavio rozjet, co se povedlo a jaké fuck upy zažili
Jak to vypadá s plánovanou expanzí na americký trh
Kdo patří k jejich klientům a s jakými firmami spolupracovat nechtějí
Jak se firmě finančně daří.
Tento díl podcastu Na vlně podnikání moderuje Petr Kain, šéfredaktor týdeníku Ekonom.
Co rozhoduje o tom, že je reklamní kampaň úspěšná? A jak to zjistit ještě dřív, než se taková kampaň spustí? Společnost Behavio to umí a jak její spoluzakladatel Jiří Boudal tvrdí, velká část reklam jsou jen vyhozené peníze, protože jejich tvůrci dělají zásadní chyby. V rozhovoru jsme si mimo jiné povídali o tom, jaké to je, rozjet firmu s čtyřmi spolužáky z jednoho gymnázia, nebo zda by se metody Behavio daly použít i v politických kampaních. Co se ještě dozvíteJak těžké bylo Behavio rozjet, co se povedlo a jaké fuck upy zažiliJak to vypadá s plánovanou expanzí na americký trhKdo patří k jejich klientům a s jakými firmami spolupracovat nechtějíJak se firmě finančně daří.Tento díl podcastu Na vlně podnikání moderuje Petr Kain, šéfredaktor týdeníku Ekonom.
Popis podcastu
Podcast týdeníku Ekonom o byznysu, managementu a inspirativním podnikání. Výjimečné postavy českého byznysu zpovídá šéfredaktor Petr Kain a jeho zástupce Martin Petříček...