Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Jindřich Lenz (Mutumutu): Budoucnost pojišťovnictví je motivovat ke zdravému životnímu stylu

Jindřich Lenz (Mutumutu): Budoucnost pojišťovnictví je motivovat ke zdravému životnímu stylu

Obrázek epizody Jindřich Lenz (Mutumutu): Budoucnost pojišťovnictví je motivovat ke zdravému životnímu stylu

Poslechněte si podcast

14. 10. 2020

30 min

Životní pojištění, byznys pojišťoven, inovace v odvětví. To všechno je tématem dnešního dílu. Obor pojišťovnictví je co se týká inovací 10 let pozadu za bankovnictvím. Firmy nejsou motivované inovovat. Aplikace z oboru bankovnictví jako Twisto, Revolut, používáme takřka každý den. Ale pojištění každý den neřešíme. Právě kvůli tomu, že interakce se zákazníkem v tomto oboru není na denní bázi, nejsou pojišťovny nemotivané inovovat. Práci odvede finanční poradce, zprostředkovatel. Se zákazníkem se sejde víceméně před uzavřením pojištění a pak komunikace utichá.

Mutumutu je startup, který přináší revoluci na poli životního pojišťovnictví. Jak sami říkají, bez pojišťováckých manýrů, srozumitelně, online (rozumějte bez papírových formulářů, fakt). Navíc motivují lidi ke sportu a pohybu. Říkají, kolik by toho měl člověk pro sebe dělat - sport, posílení imunity, vitality, úroveň BMI... abyste snížili riziko nemocí. Za zdravý životní styl pak získáváte slevu na svou pojistku.

S CEO Mutumutu Jindřichem Lenzem se probíráme, jak poznat dobré pojištění a proč pojišťovny dost často neznají svého koncového zákazníka. Řešíme také začátky jejich projektu, proč je zajímalo právě toto zkostnatělé odvětví. Jaký má Mutumutu byznys model a kolik potřebuje mít zákazníků, aby to vycházelo? Zajímavé informace se dovíte i pokud řešíte investment. Mutumutu se podařilo získat nadnárodního investora. Jak funguje taková spolupráce? Mutumutu po dvou letech fungování řeší expanzi do Francie, Polska, Německa, Itálie a Ruska.

Nahlédneme i do marketingu a do toho, jak v Mutumutu nad komunikačními kanály uvažuje. A proč se říká, že v marketingu funguje vždycky jen polovina rozpočtu, jen se nikdy neví, která.

Popis podcastu

Podcast týdeníku Ekonom o byznysu, managementu a inspirativním podnikání. Výjimečné postavy českého byznysu zpovídá šéfredaktor Petr Kain a jeho zástupce Martin Petříček...