
Jak na úspěšnou spolupráci s kreativními profesionály s Lumírem Kajnarem a Michaelem Petrusem

Lumír Kajnar a Michael Petrus jsou hosty tohoto dílu podcatu na téma zadávání kreativní práce, spolupráce s kreativcema a vše okolo.
ětšina lidí alespoň někdy zadává práci kreativním profesionálům. Ať už jde o grafiku, web nebo stavbu domu, spolupráce s kreativci má svoje specifika. Jak moc být v zadávání konkrétní vs. jak moc nechat tvůrčí svobody? Jak najít kreativce, který vás “chápe”? Jak naopak jako kreativec přistupovat ke klientům? O tom se dnes dozvíte.
V rozhovoru s Lumírem a Michaelem se dozvíte:
- Co je to kreativní zadání
- Komu a k čemu slouží
- Kdo má sestavovat kreativní zadání
- Jak si vybrat kreativního člověka
Lumír Kajnar se specializuje na vizuální branding, vytváření brand identity a veškeré propojení designu a komerční komunikace. V reklamě pracuje od roku 2000. Je několikanásobným držitelem ocenění z festivalů Golden Drum v Portoroži, cen Louskáček, vítězem Young Lions Cannes za Českou