93: Jiří Moos (Inspirum Technologies) - Jak se staví e-shop na míru
Poslechněte si podcast
21. 8. 2019
25 min
O epizodě podcastu
Jiří Moos po vystudování ČVUT se svými spolužáky založil společnost Inspirum Technologies, která se zaměřuje na tvorbu e-shopů na míru, vedle toho později založil projekt InspiPay. V dnešním díle podcastu Na vlně podnikání vysvětlí, jak se mu daří lákat nové programátory, jak chytře implementuje požadavky zákazníků do své stále nabídky a na kolik vlastně nový e-shop vyjde.
„Devadesát procent funkcí, které vytváříme pro zákazníky na míru, poté zpětně integrujeme do naší platformy,“ vysvětluje Moos, jak se jeho firma stále zlepšuje v nabízení online obchodů na klíč. Dodává, že člověk snadno pozná, kdy je třeba nechat si udělat svůj e-shop na míru od profesionálů. Stačí prý mít nápad na věc, která by zvedla tržby a od svého programátora dostat zprávu, že vysněné úpravy nejsou možné.
Dan Tržil se Moose ještě zeptá na cenu, se kterou musí zákazníci Inspirum Technologie počítat při e-shopu na zakázku, ale také na to, jaké další projekty Moos vede. Řeč tak bude například o InspiPay, který pomáhá ušetřit obchodům při platbách na internetu. Navíc dává Moosovi silnou páku, když by někdo zapomněl uhradit fakturu.
V rozhovoru s Jiřím Moosem se ještě dozvíte:
- Proč přijali peníze od investora
- Kdy raději odmítnout zakázku a doporučit jinou firmu
- Jak se firmě daří shánět nové zaměstnance
- Čím se e-shopy od Inspirum Technologies liší od klasického krabicového řešení
Máte zajímavý nápad, komentář nebo připomínku k podcastu Na vlně podnikání? Napište jeho tvůrci na dan@navlnepodnikani.cz
Další díly podcastu naleznete na webu Na vlně podnikání .
Jiří Moos po studiu ČVUT se svými spolužáky založil společnost Inspirum Technologies, která se zaměřuje na tvorbu e-shopů na míru, a také InspiPay, který se zabývá optimalizací platebních metod. V dnešním díle podcastu Na vlně podnikání vysvětlí, jak se mu daří lákat nové programátory, jak chytře implementuje požadavky zákazníků do své stálé nabídky a na kolik vlastně nový e-shop vyjde.
„Devadesát procent funkcí, které vytváříme pro zákazníky na míru, poté zpětně integrujeme do naší platformy,“ vysvětluje Moos, jak se jeho firma stále zlepšuje v nabízení online obchodů na klíč. Dodává, že člověk snadno pozná, kdy je třeba nechat si udělat svůj e-shop na míru od profesionálů. Stačí prý mít nápad na věc, která by zvedla tržby a od svého programátora dostat zprávu, že vysněné úpravy nejsou možné.
Dan Tržil se Moose ještě zeptá na cenu, se kterou musí zákazníci Inspirum Technologie počítat při e-shopu na zakázku, ale také na to, jaké další projekty Moos vede. Řeč tak bude například o InspiPay, který pomáhá ušetřit obchodům při platbách na internetu. Navíc dává Moosovi silnou páku, když by někdo zapomněl uhradit fakturu.
V rozhovoru s Jiřím Moosem se ještě dozvíte:
- Proč přijali peníze od investora
- Kdy raději odmítnout zakázku a doporučit jinou firmu
- Jak se firmě daří shánět nové zaměstnance
- Čím se e-shopy od Inspirum Technologies liší od klasického krabicového řešení
Máte zajímavý nápad, komentář nebo připomínku k podcastu Na vlně podnikání? Napište jeho tvůrci na dan@navlnepodnikani.cz
Další díly podcastu naleznete na webu Na vlně podnikání .