91: Jan Galgonek (Adexpres) - Budování a fůze digitální agentury
Poslechněte si podcast
1. 8. 2019
23 min
Jan Galgonek je managing director digitální agentury Adexpres. Jan Adexpres vybudoval od nuly, časem spolkl několik menších agentur a poté prodal skupině Dentsu Aegis Network. Dnešní rozhovor tak bude o fúzích, budování agentury i o dalších projektech Honzy Galgonka.
Už když Honza svou digitální mediální agenturu zakládal, doufal, že se mu jednoho dne podaří ji spojit s globální skupinou. To se mu po letech opravdu podařilo a on si mohl na chvíli oddechnout. „Po fúzi jsem pociťoval hlavně úlevu. Podnikání s sebou nese útrapy,“ vysvětluje Jan v dnešním díle podcastu Na vlně podnikání. Poté, co se jeho firma spojila se skupinou Dentsu Aegis Network, ovšem neusnul na vavřínech a dál pracoval na rozvoji projektu.
Řeč ovšem nebude pouze o reklamním světě. Dozvíte se, jak se firmě podařilo skloubit kreativitu a média a jak společnost reagovala, když po ní klienti chtěli další a další produkty jako byly aplikace či správa sociálních sítích. Dan Tržil se zeptá také na projekty, kterým se Galgonek věnuje ve volných chvílích.
V rozhovoru s Janem Galgonkem se ještě dozvíte:
- Čemu se Jan věnoval v Ernst & Young
- Jaké další projekty vedle Adexpres stíhá a proč mu dávají smysl
- Jak vybíral firmu, se kterou svou vlastní společnost spojí
- Jak zpětně hodnotí první tři roky svého podnikání
Partnerem epizody je operativní leasing od Driveto . Nejlepší cesta k novému autu.
Další epizody podcastu naleznete na webu Na vlně podnikání