
81: Hašek a Rosenfelderová (Actijoy) - O budování fyzického produktu s globální ambicí

Podle slov Roberta Haška a Jany Rosenfelderové dokáží výrobky jejich firmy Actijoy prodloužit život psa až o dva roky. V dnešním díle podcastu Na vlně podnikání Jana a Robert proberou, jak jejich výrobky fungují, jak na ně sehnali peníze a jak se dostali až na stránky New York Post.
Díky moderním technologiím dokáží výrobky Actijoy sledovat pohyb i stravu zvířete a pokud zjistí, že s vaším mazlíčkem něco není v pořádku, systém vás varuje. Chytré misky z produkce Actijoy jsou totiž například schopné vypozorovat problémy s ledvinami vašeho zvířecího parťáka, náramek vás zase varuje, pokud zvíře v noci špatně spí.
Ještě než se Jana a Robert do projektu vrhli, pilovali své zkušenosti tři měsíce v Americe. Odtud si odnesli zpětnou vazbu a už více než dva roky vyvíjejí své produkty. Veškerý design si přitom dělali sami a celá výroba probíhá v Česku. S Danem Tržilem proberou i roli investora v jejich podnikání versus Kickstarter kampaň i jejich PR model, který nefungoval a tak se dostali na stránky New York Post i TechCrunch
V rozhovoru se zakladateli Actijoy se ještě dozvíte:
- Proč pro zpětnou vazbu vyrazili do Ameriky
- Jak dlouho jim trval vývoj celého produktu
- Jaké jsou plány jejich do budoucna
- Proč není Kickstarter všelék
Další díly podcastu naleznete na webu Na vlně podnikání .