
66: Petr Heller (Retailys) - O budování e-shopů v zahraničí a expanzi do Asie

Kvalitní správa e-shopu, či prodej přes online tržiště, zabere spoustu času. To se snaží změnit Retailys, multikanálový e-commerce nástroj. Usnadňuje prodávat své zboží v e-shopech a tržištích po celém světe a vše centralizovaně spravovat. Ředitel a zakladatel Retailys Petr Heller v dnešním podcastu Na vlně podnikání vysvětlí, jak vypadá svět mezinárodního e-commerce, jak rozvíjet firmu v Asii a jaká jsou specifika různých zahraničních trhů.
„Pro evropskou firmu znamená online aktivita otevřít si e-shop nebo Amazon. Pro firmu z Jihovýchodní Asie to znamená automaticky expandovat pomocí internetu,“ vysvětluje Heller rozdíly mezi evropským a asijským pojetím online trhu. Petr se v různých světových trzích opravdu vyzná. S premiérem nedávno absolvoval podnikatelskou delegaci do jihovýchodní Asie.
Zúčastnil se také CzechAcceleratoru, CzechMatche v Singapuru, ale i několika konferencí po celém světě, jako například slavné Unbound London. Na rozjezdu firmy se podílela i agentura pro podporu podnikání CzechInvest. Retailys se také pyšní nejrychleji vybranými téměř devíti milióny korun na Fundliftu.
V rozhovoru s Petrem Hellerem se ještě dozvíte:
- Mít zahraniční e-shop neznamená stávající obchod přeložit do cizího jazyka
- Jak se Petr Heller dostal z Česka do Cambridge a odtud do Singapuru
- Jak se firmy v Asii staví k expanzi a jak při ní využívají internet
- Na co musí myslet firmy, pokud se rozhodují, jestli vybudovat e-shop, nebo zboží nabízet přes Amazon
V podcastu zaznělo:
Program Podpora start-upů od CzechInvestu.
Další epizody podcastu naleznete na webu Na vlně podnikání .