
44: Ondřej Ilinčev o 20ti letech na volné noze a budování brandu pomocí blogu

Ondřej Ilinčev je specialista na uživatelskou přívětivost (UX), zvyšování efektivity webu (CRO) a psychologii nakupování. Píše odborný UX blog a pomáhá firmám jako Google, Home Credit nebo Alza vymáčknout z webu maximum zisku.
Specialista na zefektivnění webů a zvyšování jejich ziskovosti Ondřej Ilinčev mluvil s Danem Tržilem o tom, jakou hraje v jeho profesi roli blog a jak si mohou lidé otestovat svůj web doma. Nenechá si ale pro sebe i o to, jak přiměje firmy, aby mu zaplatily celou částku za zakázku dopředu a jak si číst knížky za chůze.
V rozhovoru se dozvíte
- Zjistíte služby Ondřeje Ilinčeva využívá
- Jaké chyby firmy u svých webů nejčastěji dělají
- Jak si internetové stránky sám otestovat
- Jak se vzdělávat a jak si lze číst knížku za chůze
- Na závěr bude řeč o tvorbě ceny a jak zdražovat