
Volání o pomoc: Za oponou Linky bezpečí

O epizodě podcastu
Linka 116 111. Jedno telefonní číslo může znamenat rozdíl mezi zoufalstvím a nadějí. Jak se Linka vyrovnává s výzvami jako je nedovolatelnost. Kdy je ideální na Linku volat? Jak si poradila s vývojem požadavků mladé generace a jaký vliv má na její fungování dlouhá praxe? Klíčovým prvkem pro děti je zachování anonymity. Můžou volající skutečně důvěřovat, že Linka nepustí nic dál? Přinášíme vám rozhovor plný otázek přímo na tělo.
HOST: Mgr. Lucie Zelenková, DiS., je s Linkou bezpečí svázána již od roku 2002. Začala jako konzultant na lince a přes vedoucí směny a e-mailovou poradnu se vypracovala na zástupce vedoucí odborných služeb. Mimo Linku pracovala i v organizaci pomáhající dospělým lidem s mentálním postižením k samostatnosti a do diagnostického ústavu pro děti – cizince. Od roku 2015 je sociální pracovnicí Linky bezpečí a nyní zástupce vedoucí odborných služeb LB. Hlídá kvalitu hovorů na lince nebo ve spolupráci s kolegy vytváří metodiky. Za Linku se zapojuje do mezioborové spolupráce a v zájmu klienta přímo komunikuje s organizacemi, které mu mohou v jeho náročné situaci přímo pomoci. Pro Linku bezpečí také lektoruje v našem Výcviku telefonické krizové intervence a dalších kurzech.
Partneři projektu: ČSOB, Nadace O2, Nadace ČEZ, Colonnade Insurance S.A., RSJ Foundation, Uniqa.
Spolufinancováno Nástrojem Evropské unie pro propojení Evropy.
Linka 116 111. Jedno telefonní číslo může znamenat rozdíl mezi zoufalstvím a nadějí. Jak se Linka bezpečí vyrovnává s výzvami, jako je nedovolatelnost, požadavky mladé generace a dlouholetá praxe? Klíčovým prvkem pro děti je zachování anonymity. Můžou volající skutečně důvěřovat, že Linka nepustí nic dál? Přinášíme vám rozhovor plný otázek přímo na tělo.
HOST: Mgr. Lucie Zelenková, DiS., je s Linkou bezpečí svázána již od roku 2002. Začala jako konzultant na lince a přes vedoucí směny a e-mailovou poradnu se vypracovala na zástupce vedoucí odborných služeb. Mimo Linku pracovala i v organizaci pomáhající dospělým lidem s mentálním postižením k samostatnosti a do diagnostického ústavu pro děti – cizince. Od roku 2015 je sociální pracovnicí Linky bezpečí a nyní zástupce vedoucí odborných služeb LB. Hlídá kvalitu hovorů na lince nebo ve spolupráci s kolegy vytváří metodiky. Za Linku se zapojuje do mezioborové spolupráce a v zájmu klienta přímo komunikuje s organizacemi, které mu mohou v jeho náročné situaci přímo pomoci. Pro Linku bezpečí také lektoruje v našem Výcviku telefonické krizové intervence a dalších kurzech.
Partneři projektu: ČSOB, Nadace O2, Nadace ČEZ, Colonnade Insurance S.A., RSJ Foundation, Uniqa.
Spolufinancováno Nástrojem Evropské unie pro propojení Evropy.