Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Téma sebevražd: 13x za den na Lince bezpečí

Téma sebevražd: 13x za den na Lince bezpečí

Obrázek epizody Téma sebevražd: 13x za den na Lince bezpečí

Poslechněte si podcast

6. 6. 2024

24 min

V tomto dílu podcastu se věnujeme nejen alarmujícímu nárůstu sebevražedných myšlenek mezi mladými, ale také dalším vážným tématům, se kterými se odborníci na krizové lince setkávají. Dozvíte se o vlivu online prostředí na psychiku dětí, o problémech v rodinných a partnerských vztazích a o nárůstu počtu případů sebepoškozování. Podcast také nabízí pohled na prevenci a na to, jak Linka bezpečí pracuje s médii a veřejností, aby zvyšovala povědomí o těchto kritických tématech. Host: Mgr. Kateřina Lišková je současnou vedoucí odborných služeb Linky bezpečí. Na Lince působí již od roku 1997. Na svou pozici se vypracoval postupně jako konzultant na telefonu, sociální pracovnice a lektorka. Dále vedla online služby, kde zastřešovala e-mailovou a chat poradnu. Katka vystudovala sociální práci a občanský sektor na univerzitách v Praze a Hradci Králové. Partneři projektu: ČSOB, Nadace O2, Nadace ČEZ, Colonnade Insurance S.A., RSJ Foundation.

Spolufinancováno Nástrojem Evropské unie pro propojení Evropy.

⁠⁠ ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Podporujte Linku bezpečí.

Popis podcastu

Cílem podcastu Linky bezpečí a Rodičovské linky je otevřeně mluvit o tématech, se kterými nás děti a dospívající kontaktují. Pomoci rodičům, prarodičům a pedagogům nahlédnout do samotné problematiky a představit možnosti řešení. Podcasty jsou koncipovány tak, aby posluchače provedly pomocí dotazů základní problematikou daného tématu, zevrubně nastínily, co a proč se děje a jak dál postupovat. Partneři projektu: Colonnade Insurance S.A., ČSOB, Media Marketing Services, Nadace ČEZ, Nadace O2, RSJ Foundation, studio AudioTech. Spolufinancováno Evropskou unií a Safer Internet Centrum ČR.