
39. díl - Služby a řešení jejich reklamací

O epizodě podcastu
Nový podcast je věnovaný zejména seniorům u příležitosti dnešního Mezinárodního dne seniorů. Zaměří se na služby a komplikace s jejich reklamacemi, s nimiž se senioři či jejich blízcí běžně mohou setkat. Věnovat se budeme třeba mobilním a poštovním službám, penzijním produktům či životnímu pojištění. Poradíme, jak postupovat a vysvětlíme, jaké jsou možnosti mimosoudního řešení u sporů spotřebitelů s prodejci.
Nový podcast je věnovaný zejména seniorům u příležitosti dnešního Mezinárodního dne seniorů. Zaměří se na služby a komplikace s jejich reklamacemi, s nimiž se senioři či jejich blízcí běžně mohou setkat. Věnovat se budeme třeba mobilním a poštovním službám, penzijním produktům či životnímu pojištění. Poradíme, jak postupovat a vysvětlíme, jaké jsou možnosti mimosoudního řešení u sporů spotřebitelů s prodejci.
Popis podcastu
Ombudsman, právníci Kanceláře veřejného ochránce práv a další odborníci hovoří o tématech a problémech, se kterými se lidé na ombudsmana nejčastěji obracejí. Každý díl se věnuje konkrétnímu právnímu tématu a právníci v něm radí, jak lidé mohou postupovat v různých životních situacích.