Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody 15. díl - Spotřebitelské vztahy a možnosti ombudsmana

15. díl - Spotřebitelské vztahy a možnosti ombudsmana

Obrázek epizody 15. díl - Spotřebitelské vztahy a možnosti ombudsmana

Poslechněte si podcast

19. 3. 2021

16 min

O epizodě podcastu

Den 15. 3. 2021 byl Světovým dnem spotřebitelských práv. V podcastu vysvětlíme, kdy vystupujeme jako spotřebitel při jednání s podnikatelem a jaká jsou naše práva. Povíme si, jak může při jejich prosazování pomoci ombudsman a zda v ČR existuje úřad, který může spotřebiteli pomoci. V dalších dílech na téma ochrana spotřebitele pak na obecnou část navážeme s konkrétními spotřebitelskými problémy z praxe.

Den 15. 3. 2021 byl Světovým dnem spotřebitelských práv. V podcastu vysvětlíme, kdy vystupujeme jako spotřebitel při jednání s podnikatelem a jaká jsou naše práva. Povíme si, jak může při jejich prosazování pomoci ombudsman a zda v ČR existuje úřad, který může spotřebiteli pomoci. V dalších dílech na téma ochrana spotřebitele pak na obecnou část navážeme s konkrétními spotřebitelskými problémy z praxe.

Popis podcastu

Ombudsman, právníci Kanceláře veřejného ochránce práv a další odborníci hovoří o tématech a problémech, se kterými se lidé na ombudsmana nejčastěji obracejí. Každý díl se věnuje konkrétnímu právnímu tématu a právníci v něm radí, jak lidé mohou postupovat v různých životních situacích.