
15. díl - Spotřebitelské vztahy a možnosti ombudsmana

O epizodě podcastu
Den 15. 3. 2021 byl Světovým dnem spotřebitelských práv. V podcastu vysvětlíme, kdy vystupujeme jako spotřebitel při jednání s podnikatelem a jaká jsou naše práva. Povíme si, jak může při jejich prosazování pomoci ombudsman a zda v ČR existuje úřad, který může spotřebiteli pomoci. V dalších dílech na téma ochrana spotřebitele pak na obecnou část navážeme s konkrétními spotřebitelskými problémy z praxe.
Den 15. 3. 2021 byl Světovým dnem spotřebitelských práv. V podcastu vysvětlíme, kdy vystupujeme jako spotřebitel při jednání s podnikatelem a jaká jsou naše práva. Povíme si, jak může při jejich prosazování pomoci ombudsman a zda v ČR existuje úřad, který může spotřebiteli pomoci. V dalších dílech na téma ochrana spotřebitele pak na obecnou část navážeme s konkrétními spotřebitelskými problémy z praxe.
Popis podcastu
Ombudsman, právníci Kanceláře veřejného ochránce práv a další odborníci hovoří o tématech a problémech, se kterými se lidé na ombudsmana nejčastěji obracejí. Každý díl se věnuje konkrétnímu právnímu tématu a právníci v něm radí, jak lidé mohou postupovat v různých životních situacích.