Ombudsman se setkává s omezováním styku dětí v pěstounské péči s jejich rodiči. O tom, že se to dá dělat i jinak, jsme hovořili s ředitelkou doprovázející organizace Triáda a s pěstounským párem na přechodnou dobu. Je možné, aby pěstouni sami komunikovali s rodiči nebo si je třeba pozvali do své domácnosti? Je vůbec vhodné, aby pěstouni komunikovali s rodiči dětí, o které pečují? A co tzv. adaptační doba, tedy období po přijetí dítěte do péče? O těchto a o dalších věcech jsme hovořili s našimi hosty.
Ombudsman se setkává s omezováním styku dětí v pěstounské péči s jejich rodiči. O tom, že se to dá dělat i jinak, jsme hovořili s ředitelkou doprovázející organizace Triáda a s pěstounským párem na přechodnou dobu. Je možné, aby pěstouni sami komunikovali s rodiči nebo si je třeba pozvali do své domácnosti? Je vůbec vhodné, aby pěstouni komunikovali s rodiči dětí, o které pečují? A co tzv. adaptační doba, tedy období po přijetí dítěte do péče? O těchto a o dalších věcech jsme hovořili s našimi hosty.
Ombudsman, právníci Kanceláře veřejného ochránce práv a další odborníci hovoří o tématech a problémech, se kterými se lidé na ombudsmana nejčastěji obracejí. Každý díl se věnuje konkrétnímu právnímu tématu a právníci v něm radí, jak lidé mohou postupovat v různých životních situacích.