
Jak na PPC reklamy? Kdy do nich investovat a co očekávat – Honza Venkrbec | myTimi podcast

Kdy má smysl investovat do PPC kampaní a digitálního marketingu na internetu? 📢 💻 V dnešním podcastu vám to náš Digital Marketing Director Honza Venkrbec vysvětlí. Jaké kanály jsou pro začátek nejlepší, co očekávat po spuštění reklam a proč je agentura efektivnější než interní PPC specialista? 🚀📊
Dozvíte se, proč trvá 1–2 měsíce, než prvotní kampaně přinesou výsledky i jak rychle poznáte, že PPC reklamy nefungují. Honza má 10+ let zkušeností s digitálním marketingem a přesně ví, jak na PPC reklamy, které vám pomůžou růst.
Co uslyšíte:
00:00 Úvod
01:23 Co musí mít firma vyřešené, než bude investovat do PPC?
06:25 Role proposition value
08:08 Kdy s PPC začít?
10:38 Druhy PPC kampaní
12:01 Tip ohledně kontaktních formulářů
12:33 S jakým PPC kanálem začít?
15:36 Jakou má roli brand?
20:56 Co je pro PPC moc malý rozpočet a jak s ním pracovat?
25:11 Co očekávat po spuštění PPC?
28:54 PPC sami, nebo s agenturou?
32:39 Jak rychle poznáte, že PPC nefunguje?
🎙️ Moderuje: Jan Skovajsa, CEO myTimi
💬 Host: Jan Venkrbec, Digital Marketing Director myTimi
🌐 Web: https://www.mytimi.cz
📱 Facebook: https://www.facebook.com/mytimi.cz
🤝 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/mytimi/
📷 Instagram: https://www.instagram.com/mytimi.cz/