Jindra Marešová je ředitelkou Nadace Albatros, která se dlouhodobě věnuje podpoře znevýhodněných skupin dětí. Martin Kanaloš je student posledního ročníku magisterského studia Dějiny kultury na Univerzitě Karlově podpořený touto nadací.
S oběma jsme se v rozhovoru zaměřili na téma sociálního znevýhodnění. Co se pod tímto pojmem skrývá? Jakých skupin dětí i dospělých se týká? Jaké výzvy stojí před českým školstvím? Co se v posledních letech podařilo změnit? A co nikoliv? Jakými prostředky se snaží pomoci Nadace Albatros? Jací další aktéři by měli převzít iniciativu a do tématu výrazněji vstoupit. Zazněly odpovědi nejen na tyto otázky.
Jindra Marešová je ředitelkou Nadace Albatros , která se dlouhodobě věnuje podpoře znevýhodněných skupin dětí. Martin Kanaloš je student posledního ročníku magisterského studia Dějiny kultury na Univerzitě Karlově podpořený touto nadací.
S oběma jsme se v rozhovoru zaměřili na téma sociálního znevýhodnění. Co se pod tímto pojmem skrývá? Jakých skupin dětí i dospělých se týká? Jaké výzvy stojí před českým školstvím? Co se v posledních letech podařilo změnit? A co nikoliv? Jakými prostředky se snaží pomoci Nadace Albatros? Jací další aktéři by měli převzít iniciativu a do tématu výrazněji vstoupit? Zazněly odpovědi nejen na tyto otázky.
Podcast Mozaika vzdělávání skládá z jednotlivých střípků učitel, lektor a kouč Marek Adler. Na pomoc si zve inspirativní osobnosti sdílející své jedinečné zkušenosti, pohledy a názory. Spolutvůrci se stávají nejen učitelé, lektoři a další pedagogičtí pracovníci, ale také rodiče, žáci, úředníci či politici. Oblast zájmu není omezena jen na české školství, v centru pozornosti stojí proces učení ve všech jeho podobách.