Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody #43: S Matějem Bulantem o odborném vzdělávání a revizích RVP

#43: S Matějem Bulantem o odborném vzdělávání a revizích RVP

Obrázek epizody #43: S Matějem Bulantem o odborném vzdělávání a revizích RVP

Poslechněte si podcast

5. 11. 2023

1 hod 16 min

Matěj Bulant je ředitelem odboru Kurikulum odborného vzdělávání, kariérového poradenství a dalšího vzdělávání v Národním pedagogickém institutu České republiky. V rozhovoru jsme se věnovali především dvěma oblastem, za které je ve své práci zodpovědný. Již delší dobu se věnuje rozvoji odborného vzdělávání, od srpna 2023 vede proces revizí rámcových vzdělávacích programů.

V podcastu zazněla celá řada pojmů, například národní soustava kvalifikací, reskilling, upskilling, kariérové poradenství, kariérové vzdělávání, další vzdělávání, klíčové kompetence, základní gramotnosti, očekávané výstupy, vzorové školní vzdělávací programy, rámce kvality či projekt IPS kurikulum. Zodpovězeny byly otázky směřující k tomu, jak vypadá aktuální harmonogram prací na rámcových vzdělávacích programech pro základní a předškolní vzdělávání, kdy podle těchto dokumentů budou vyučovat první mateřské a základní školy.

Pokud se chcete dozvědět, co je podle Matěje Bulanta gró aktuálních revizí rámcových vzdělávacích programů či zda tato revize přinese změnu českého vzdělávacího systému, pusťte se do poslechu.

Popis podcastu

Podcast Mozaika vzdělávání skládá z jednotlivých střípků učitel, lektor a kouč Marek Adler. Na pomoc si zve inspirativní osobnosti sdílející své jedinečné zkušenosti, pohledy a názory. Spolutvůrci se stávají nejen učitelé, lektoři a další pedagogičtí pracovníci, ale také rodiče, žáci, úředníci či politici. Oblast zájmu není omezena jen na české školství, v centru pozornosti stojí proces učení ve všech jeho podobách.