Jiří Raiterman je učitelem Střední umělecké školy grafické v Jihlavě a vedoucím vzdělávacího oddělení pražského Centra současného umění DOX . Jako spoluautor konceptu a kurátor se podílel na přípravě vzdělávací výstavy Úhel pohledu , která pracuje s tématy rozvoje mindsetu, kritického myšlení a aktivního přístupu ke společnosti.
V rozhovoru jsme se věnovali nejen tomu, co žákům a učitelům nabízí Centrum DOX, ale také obecněji vztahu umění a vzdělávání, aktuálním trendům v podobě umělé inteligence či rozšířené reality. Řeč přišla také na české školství jako celek, Jiří Raiterman jej nahlíží z pohledu učitele, průvodce školních skupin i rodiče.
Jiří Raiterman je učitelem Střední umělecké školy grafické v Jihlavě a vedoucím vzdělávacího oddělení pražského Centra současného umění DOX. Jako spoluautor konceptu a kurátor se podílel na přípravě vzdělávací výstavy Úhel pohledu, která pracuje s tématy rozvoje mindsetu, kritického myšlení a aktivního přístupu ke společnosti.
V rozhovoru jsme se věnovali nejen tomu, co žákům a učitelům nabízí Centrum DOX, ale také obecněji vztahu umění a vzdělávání, aktuálním trendům v podobě
umělé inteligence či rozšířené reality. Řeč přišla také na české školství jako celek, Jiří Raiterman jej nahlíží z pohledu učitele, průvodce školních skupin i rodiče.
Podcast Mozaika vzdělávání skládá z jednotlivých střípků učitel, lektor a kouč Marek Adler. Na pomoc si zve inspirativní osobnosti sdílející své jedinečné zkušenosti, pohledy a názory. Spolutvůrci se stávají nejen učitelé, lektoři a další pedagogičtí pracovníci, ale také rodiče, žáci, úředníci či politici. Oblast zájmu není omezena jen na české školství, v centru pozornosti stojí proces učení ve všech jeho podobách.