??️ V 19. epizodě Podcastu Moni ON AIR jsem přivítala a vyzpovídala brněnského specialistu na CRM systém, Štěpána Musila, který pomáhám podnikatelům a firmám s tvorbou marketingové a prodejní strategie s využitím segmentace zákazníků a komunikačních map - https://stepanmusil.cz/
? Jak Štěpán přistupuje k segmentaci zákazníků? Radí: “Nesnažte se prodávat všechno, co máte, všem, u kterých je jen trochu šance, že si od vás koupí. Zájemci mají konkrétní potřeby, touhy i problémy, které chtějí vyřešit a pokud nenajdou jasnou výhodu, odchází, protože neví, co pro ně opravdu máte.”
? Štěpán zastává názor, že základem úspěšného prodeje je komunikace a přehled o ní. Potřebujete vědět, kdo, kdy a o čem s klientem mluvil a jaké postupné kroky je třeba udělat. Právě komunikační mapa může být skvělý nástroj k popsání postupu, jak probíhá komunikace vedoucí k dosažení určitých cílů a potřebujeme ji proto, abychom věděli, co musíme udělat k dosažení těchto cílů.
? Štěpán vám i poradí, jak vybrat ideální cílovou skupinu zákazníků, která bude zajímavá pro vaše podnikání. Také vám může pomoci pochopit kroky, které je třeba udělat, pokud chcete mít klienty, kteří chápou hodnotu vašich produktů či služeb a rádi od vás nakupují. V případech, kdy máte více různých produktů či služeb díky spolupráci se Štěpánem odhalíte, na který prvek podnikání je dobré se prioritně zaměřit.
Společně jsme pro vás připravili téma: "JAK PEČOVAT O ZÁKAZNÍKY díky CRM aneb pracuj s databází a segmentací klientů" ?
? V tomto díle jsme společně rozebrali:
? Podnikatelský příběh Štěpán, jeho business historie a co všechno tvoří nyní?
? Jaké jsou 3 situace, kdy podnikatel pocítí, že CRM je potřeba?
? Přínosy CRM systému a jak se efektivně starat o své zákazníky?
? CRM & networking aneb jak využít CRM pro nové kontakty z business setkání?
? Segmentace zákazníků & Komunikační mapa
? Neváhejte se také obrátit přímo na mého hosta Štěpána Musila:
https://www.anabix.cz/
https://stepanmusil.cz/
LI: https://www.linkedin.com/in/stepan-musil/
FB: https://www.facebook.com/stepan.musil77
IG: https://www.instagram.com/stepan.musil/
#podcastmonionair
? Sleduj další epizodu Podcastu Moni ON AIR na ?️ Youtube channelu Moni ON AIR jako broadcast: https://www.youtube.com/channel/UCZefFNUTCPNdBjt5lgOtZ1g
? Kde můžeš poslechnout?
? Spotify
https://open.spotify.com/show/1IxnhCiQcGy3mQDrdC62lv
? Apple Podcast
https://podcasts.apple.com/us/podcast/moni-on-air/id1632228157
? Google Podcast
https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9hbmNob3IuZm0vcy9hMmE0MTA2Yy9wb2RjYXN0L3Jzcw
??️ YouTube Moni ON AIR
https://www.youtube.com/playlist?list=PLCfk4pQXp_88p03NPYYoneBemy8jgvcAH
? Anchor
https://anchor.fm/moni-on-air
? Více o Moni ON AIR zde: www.monionair.cz
? A taky zde: https://linktr.ee/monionair
__________________________________________________
P.S. Natočeno v brněnském podcastovém studiu Vokál, dne 28.3.2023
https://www.studiovokal.cz/
🎬🎙️ V 19. epizodě Podcastu Moni ON AIR jsem přivítala a vyzpovídala brněnského specialistu na CRM systém, Štěpána Musila, který pomáhám podnikatelům a firmám s tvorbou marketingové a prodejní strategie s využitím segmentace zákazníků a komunikačních map - https://stepanmusil.cz/
📌 Jak Štěpán přistupuje k segmentaci zákazníků? Radí: “Nesnažte se prodávat všechno, co máte, všem, u kterých je jen trochu šance, že si od vás koupí. Zájemci mají konkrétní potřeby, touhy i problémy, které chtějí vyřešit a pokud nenajdou jasnou výhodu, odchází, protože neví, co pro ně opravdu máte.”
📌 Štěpán zastává názor, že základem úspěšného prodeje je komunikace a přehled o ní. Potřebujete vědět, kdo, kdy a o čem s klientem mluvil a jaké postupné kroky je třeba udělat. Právě komunikační mapa může být skvělý nástroj k popsání postupu, jak probíhá komunikace vedoucí k dosažení určitých cílů a potřebujeme ji proto, abychom věděli, co musíme udělat k dosažení těchto cílů.
📌 Štěpán vám i poradí, jak vybrat ideální cílovou skupinu zákazníků, která bude zajímavá pro vaše podnikání. Také vám může pomoci pochopit kroky, které je třeba udělat, pokud chcete mít klienty, kteří chápou hodnotu vašich produktů či služeb a rádi od vás nakupují. V případech, kdy máte více různých produktů či služeb díky spolupráci se Štěpánem odhalíte, na který prvek podnikání je dobré se prioritně zaměřit.
Společně jsme pro vás připravili téma: "JAK PEČOVAT O ZÁKAZNÍKY díky CRM aneb pracuj s databází a segmentací klientů" 💪
📌 V tomto díle jsme společně rozebrali:
👉 Podnikatelský příběh Štěpán, jeho business historie a co všechno tvoří nyní?
👉 Jaké jsou 3 situace, kdy podnikatel pocítí, že CRM je potřeba?
👉 Přínosy CRM systému a jak se efektivně starat o své zákazníky?
👉 CRM & networking aneb jak využít CRM pro nové kontakty z business setkání?
👉 Segmentace zákazníků & Komunikační mapa
💥 Neváhejte se také obrátit přímo na mého hosta Štěpána Musila:
https://www.anabix.cz/
https://stepanmusil.cz/
LI: https://www.linkedin.com/in/stepan-musil/
FB: https://www.facebook.com/stepan.musil77
IG: https://www.instagram.com/stepan.musil/
#podcastmonionair
🔥 Sleduj další epizodu Podcastu Moni ON AIR na 📽️ Youtube channelu Moni ON AIR jako broadcast: https://www.youtube.com/channel/UCZefFNUTCPNdBjt5lgOtZ1g
🔥 Kde můžeš poslechnout?
🎧 Spotify
https://open.spotify.com/show/1IxnhCiQcGy3mQDrdC62lv
🎧 Apple Podcast
https://podcasts.apple.com/us/podcast/moni-on-air/id1632228157
🎧 Google Podcast
https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9hbmNob3IuZm0vcy9hMmE0MTA2Yy9wb2RjYXN0L3Jzcw
🎧📽️ YouTube Moni ON AIR
https://www.youtube.com/playlist?list=PLCfk4pQXp_88p03NPYYoneBemy8jgvcAH
🎧 Anchor
https://anchor.fm/moni-on-air
👉 Více o Moni ON AIR zde: www.monionair.cz
👉 A taky zde: https://linktr.ee/monionair
__________________________________________________
P.S. Natočeno v brněnském podcastovém studiu Vokál, dne 28.3.2023
https://www.studiovokal.cz/
📽️🎙️🎧 Kultivované rozhovory s inspirativními podnikateli o nadčasových tématech z businessu, ale i o propojení vztahů a osobního rozvoje. 🚀 Spousta skvělých rad, praktických tipů a doporučení od expertů z různých podnikatelských světů o tom, jak uspět a předávat s pokorou to, co nás naplňuje. 💥
📍 Rozhovory tvořím se záměrem zviditelňovat v online světě především malé a střední podnikatele či firmy, ale i freelancery a tvůrce. Smylem mého Podcastu je dostat témata z oblasti podnikání, osobního rozvoje ale i vztahů k více uším a tím vzdělávat, informovat a rozvíjet posluchače.