Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Obrázek epizody Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Poslechněte si podcast

9. 8. 2022

26 min

O epizodě podcastu

Pokud si váš zákazník nebude vědět s něčím rady, nejspíš vám napíše nebo zavolá na zákaznickou podporu. A pokud bude řešit jakýkoliv problém se svým nákupem, obrátí se na ni také. Zákaznická podpora je tak klíčovým elementem každého e-shopu. Přesto se o ní moc nemluví, a tak e-shopy zdaleka nevyužívají její potenciál a dopouští se spousty zbytečných chyb. Ty je připravují o zákazníky, možnost s nimi navázat hlubší vztah a případně jim i prodat něco navíc. O svých zkušenostech se mnou mluvil Juraj Harkabuzík, na jehož CustomerHero.cz e-shopy své zákaznické podpory outsourcují, šetří tím peníze, čas i energii svých lidí a poskytují zákazníkům službu na vyšší úrovni, než jakou by dokázaly samy. Tato epizoda je součástí podcastu www.mladypodnikatel.cz a moderuje ji Jiří Rostecký. Poslechněte si také prémiové rozhovory, ve kterých jdeme ještě více do hloubky a zveme si ty nejzajímavější hosty: https://bit.ly/MPpremium (Sponzorováno) Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://mladypodnikatel.cz/upozorneni.
Pokud si váš zákazník nebude vědět s něčím rady, nejspíš vám napíše nebo zavolá na zákaznickou podporu. A pokud bude řešit jakýkoliv problém se svým nákupem, obrátí se na ni také. Zákaznická podpora je tak klíčovým elementem každého e-shopu. Přesto se o ní moc nemluví, a tak e-shopy zdaleka nevyužívají její potenciál a dopouští se spousty zbytečných chyb. Ty je připravují o zákazníky, možnost s nimi navázat hlubší vztah a případně jim i prodat něco navíc. O svých zkušenostech se mnou mluvil Juraj Harkabuzík, na jehož CustomerHero.cz e-shopy své zákaznické podpory outsourcují, šetří tím peníze, čas i energii svých lidí a poskytují zákazníkům službu na vyšší úrovni, než jakou by dokázaly samy. Tato epizoda je součástí podcastu rostecky.cz a moderuje ji Jiří Rostecký. Poslechněte si také prémiové rozhovory, ve kterých jdeme ještě více do hloubky a zveme si ty nejzajímavější hosty: https://bit.ly/MPpremium (Sponzorováno) Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.

Popis podcastu

Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.