Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Zákaznická podpora e-shopu může vydělávat peníze. Jak? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Zákaznická podpora e-shopu může vydělávat peníze. Jak? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Obrázek epizody Zákaznická podpora e-shopu může vydělávat peníze. Jak? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Poslechněte si podcast

26. 4. 2023

25 min

O epizodě podcastu

Většina e-shopů nevyužívá plný potenciál zákaznické podpory. Podle zakladatele CustomerHero.cz Juraje Harkabuzíka nad ní přemýšlí pouze jako nad obranou, ačkoliv by mohly přejít i do útoku. Zákaznická podpora totiž nemusí jen řešit problémy a dotazy zákazníků, ale může i sama aktivně prodávat, zvyšovat hodnotu objednávky a jít novým zákazníkům naproti. Často stačí i málo pro to, aby se ze zákaznické podpory stal nový zdroj příjmu firmy, který zvýší její tržby. CustomerHero.cz je služba, která právě s tímto e-shopům pomáhá. Outsourcují na ni celou, případně jen část zákaznické podpory. V rozhovoru zjistíte více. Tato epizoda je součástí podcastu www.mladypodnikatel.cz a moderuje ji Jiří Rostecký. Poslechněte si také prémiové rozhovory, ve kterých jdeme ještě více do hloubky a zveme si ty nejzajímavější hosty: https://bit.ly/MPpremium (Sponzorováno) Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://mladypodnikatel.cz/upozorneni.
Většina e-shopů nevyužívá plný potenciál zákaznické podpory. Podle zakladatele CustomerHero.cz Juraje Harkabuzíka nad ní přemýšlí pouze jako nad obranou, ačkoliv by mohly přejít i do útoku. Zákaznická podpora totiž nemusí jen řešit problémy a dotazy zákazníků, ale může i sama aktivně prodávat, zvyšovat hodnotu objednávky a jít novým zákazníkům naproti. Často stačí i málo pro to, aby se ze zákaznické podpory stal nový zdroj příjmu firmy, který zvýší její tržby. CustomerHero.cz je služba, která právě s tímto e-shopům pomáhá. Outsourcují na ni celou, případně jen část zákaznické podpory. V rozhovoru zjistíte více. Tato epizoda je součástí podcastu rostecky.cz a moderuje ji Jiří Rostecký. Poslechněte si také prémiové rozhovory, ve kterých jdeme ještě více do hloubky a zveme si ty nejzajímavější hosty: https://bit.ly/MPpremium (Sponzorováno) Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.

Popis podcastu

Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.