Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Vyplatí se být nejdražší? MůjKoberec.cz musel zlevnit 80 % sortimentu | Tomáš Linhart

Vyplatí se být nejdražší? MůjKoberec.cz musel zlevnit 80 % sortimentu | Tomáš Linhart

Obrázek epizody Vyplatí se být nejdražší? MůjKoberec.cz musel zlevnit 80 % sortimentu | Tomáš Linhart

Poslechněte si podcast

23. 1. 2024

23 min

O epizodě podcastu

E-shop MůjKoberec.cz má roční tržby kolem 200 milionů korun. Stala se mu ale zajímavá věc - zjistil, že je na trhu suverénně nejdražší a že to s cenami poměrně přehnal. Rozhodl se proto zlevnit až 80 % sortimentu, a to někdy dokonce až o 50 %. Výsledkem je, že se mu marže snížila o 30 %, ale současně se zvedly prodeje o 20 %. Tohle je tedy rozhovor o cenách, cenové strategii a o tom, co se stane, když s cenami musíte hodně zahýbat. Mým hostem byl jeden ze zakladatelů firmy Tomáš Linhart. Co se dozvíte? - Jak se stal MůjKoberec.cz nejdražší na trhu? - Co vedlo k tak vysokým cenám a proč o tom skoro nevěděl? - Kdy si uvědomil, že to tak nemůže fungovat? - Jak svou cenovou strategii musel změnil? - Jak konkrétně se ceny změnily? - Podle jakého klíče se nastavovaly ceny nové? - Jaké nástroje k tomu firmě pomohly? - Jak se změnily výsledky firmy? - Co si z toho mohou odnést ostatní firmy? Video rozhovoru najdete zde: Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na predplatne@mladypodnikatel.cz. Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://mladypodnikatel.cz/upozorneni.
E-shop MůjKoberec.cz má roční tržby kolem 200 milionů korun. Stala se mu ale zajímavá věc - zjistil, že je na trhu suverénně nejdražší a že to s cenami poměrně přehnal. Rozhodl se proto zlevnit až 80 % sortimentu, a to někdy dokonce až o 50 %. Výsledkem je, že se mu marže snížila o 30 %, ale současně se zvedly prodeje o 20 %. Tohle je tedy rozhovor o cenách, cenové strategii a o tom, co se stane, když s cenami musíte hodně zahýbat. Mým hostem byl jeden ze zakladatelů firmy Tomáš Linhart. Co se dozvíte? - Jak se stal MůjKoberec.cz nejdražší na trhu? - Co vedlo k tak vysokým cenám a proč o tom skoro nevěděl? - Kdy si uvědomil, že to tak nemůže fungovat? - Jak svou cenovou strategii musel změnil? - Jak konkrétně se ceny změnily? - Podle jakého klíče se nastavovaly ceny nové? - Jaké nástroje k tomu firmě pomohly? - Jak se změnily výsledky firmy? - Co si z toho mohou odnést ostatní firmy? Video rozhovoru najdete zde: Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na info@rostecky.cz. Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.

Popis podcastu

Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.