
Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

O epizodě podcastu
Píšou se Vuch, ale čtou se „vuš“. Jejich kabelky, batohy, peněženky, šperky nebo třeba obuv a oblečení už nosí statisíce zákazníkům v 6 zemích světa. Vznikli v roce 2015 a loni dosáhli tržeb 210 milionů korun.
V e-commerce je mnozí zmiňují jako velkou inspiraci v tom, jak budovat úspěšný e-shop, což podtrhuje i to, že do nich investovala skupina eRockets. A v tomhle velkém rozhovoru si budu se spoluzakladatelem značky Martinem Kůsem povídat třeba o pozornosti, strategii, riskování nebo o tom, jak celá firma roste.
Co se v rozhovoru dozvíte?
- Díky čemu značka Vuch nejvíce vyrostla?
- Jaká rozhodnutí jí v růstu pomohla nejvíce?
- Jak se měnil její sortiment a její nabídka pro zákazníky?
- Na kolik měli zakladatelé firmy osobní směnky?
- Jak se dnes firma řídí, a to včetně jejích financí?
- Jak ji změnil vstup investora?
- Jaké má marže a jak s nimi pracuje?
- Jak se firma připravuje na krize?
- Co se dnes ve firmě automatizuje a co si Martin myslí o AI?
- Jaké používá aplikace a další nástroje?
- A mnoho dalšího.
Video rozhovoru najdete zde: https://mladypodnikatel.cz/vuch-strategie-firmy-riskovani-finance-i-vstup-investora-martin-kus-t48208
Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na predplatne@mladypodnikatel.cz.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://mladypodnikatel.cz/upozorneni.
Píšou se Vuch, ale čtou se „vuš“. Jejich kabelky, batohy, peněženky, šperky nebo třeba obuv a oblečení už nosí statisíce zákazníkům v 6 zemích světa. Vznikli v roce 2015 a loni dosáhli tržeb 210 milionů korun.
V e-commerce je mnozí zmiňují jako velkou inspiraci v tom, jak budovat úspěšný e-shop, což podtrhuje i to, že do nich investovala skupina eRockets. A v tomhle velkém rozhovoru si budu se spoluzakladatelem značky Martinem Kůsem povídat třeba o pozornosti, strategii, riskování nebo o tom, jak celá firma roste.
Co se v rozhovoru dozvíte?
- Díky čemu značka Vuch nejvíce vyrostla?
- Jaká rozhodnutí jí v růstu pomohla nejvíce?
- Jak se měnil její sortiment a její nabídka pro zákazníky?
- Na kolik měli zakladatelé firmy osobní směnky?
- Jak se dnes firma řídí, a to včetně jejích financí?
- Jak ji změnil vstup investora?
- Jaké má marže a jak s nimi pracuje?
- Jak se firma připravuje na krize?
- Co se dnes ve firmě automatizuje a co si Martin myslí o AI?
- Jaké používá aplikace a další nástroje?
- A mnoho dalšího.
Video rozhovoru najdete zde: https://rostecky.cz/vuch-strategie-firmy-riskovani-finance-i-vstup-investora-martin-kus-t48208
Rozhovor je určen speciálně pro naše předplatitele. V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek pište na info@rostecky.cz.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.