
Vojtěch Schwangmaier (Pneumatiky.cz): Zvládání sezónnosti, neatraktivní zboží, kamenní prodejci

Hostem dalšího videorozhovoru je ředitel e-shopu s půlmiliardovým obratem Pneumatiky.cz Vojtěch Schwangmaier. Jak se na internetu prodávají pneumatiky? Jak si lze pomoci v marketingu nepříliš atraktivního zboží a jak se spojit s kamennými prodejci, kteří vás považují za to „zlo z internetu“?
Pneumatiky nejsou něco, u čeho může fungovat affiliate marketing, nedá se s nimi tvořit zajímavý obsah a nejspíš to bude jenom o billboardech a kamenných pneuservisech. Nebo ne? Realita je jiná. Vojtěch Schwangmaier v rozhovoru popisoval, jak e-shop Pneumatiky.cz přistupuje k marketingu „jinak“, proč se vyhýbá venkovní reklamě, co mu nejvíce funguje na internetu a jak umně spolupracuje s kamennými prodejci.
Prodej pneumatik je ale specifický ještě v jedné věci. Sezónnosti. Lidé je nakupují pár dní v roce, které jsou pro firmu naprosto stěžejní. Jak sezónnost zvládnout a jak se na ni připravit? A jaký systém stojí za cenotvorbou Pneumatiky.cz a co všechno bere v úvahu?
Co se dozvíte ve videu?
- Jak zvládnout situaci, ve které vám zásadní procento ročních obratů tvoří pouze několi týdnů v roce?
- Jak snížit propady příjmů mimo sezónu?
- Co dělat v marketingu, když prodáváte relativně nudné zboží?
- Jak při prodeji pneumatik pomáhá affiliate marketingu, e-mailing a PPC reklama?
- Jak Pneumatiky.cz budují svůj brand a proč se vyhýbají venkovní reklamě?
- Co jim pomáhá se zvýšení retence zákazníků?
- Podle čeho lidé nakupují pneumatiky a jakou roli v tom hrají slevy?
- Podle jakého klíče v Pneumatiky.cz rozšiřují sortiment?
- Jak vypadají firemní sklady a co se stane, když začne hořet jedna pneumatika (spoiler: hasiči to nechají dohořet)?
- Jak nebojovat s kamennými prodejci, ale navázat s nimi produktivní spolupráci?
- Jak e-shop Pneumatiky.cz vznikl a co mu dnes nejvíce komplikuje podnikání?
rostecky.cz
www.rostecky.cz
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.
Popis podcastu
Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.