Pro přehrání dalších podcastů se prosím registrujte.

Aplikace je ZDARMA. Váš email potřebujeme pouze k tomu, abychom vám mohli vybírat podcasty přesně na míru. Budete moci odebírat podcasty, hledat osobnosti a témata napříč podcasty, aby vám neunikl žádný zajímavý rozhovor.

Vyzkoušejte vaše osobní rádio. Děkujeme, Team Youradio Talk.

Obrázek epizody Vojtěch Schwangmaier (Pneumatiky.cz): Zvládání sezónnosti, neatraktivní zboží, kamenní prodejci

Vojtěch Schwangmaier (Pneumatiky.cz): Zvládání sezónnosti, neatraktivní zboží, kamenní prodejci

Obrázek epizody Vojtěch Schwangmaier (Pneumatiky.cz): Zvládání sezónnosti, neatraktivní zboží, kamenní prodejci

Poslechněte si podcast

23. 5. 2017

54 min

Hostem dalšího videorozhovoru je ředitel e-shopu s půlmiliardovým obratem Pneumatiky.cz Vojtěch Schwangmaier. Jak se na internetu prodávají pneumatiky? Jak si lze pomoci v marketingu nepříliš atraktivního zboží a jak se spojit s kamennými prodejci, kteří vás považují za to „zlo z internetu“? Pneumatiky nejsou něco, u čeho může fungovat affiliate marketing, nedá se s nimi tvořit zajímavý obsah a nejspíš to bude jenom o billboardech a kamenných pneuservisech. Nebo ne? Realita je jiná. Vojtěch Schwangmaier v rozhovoru popisoval, jak e-shop Pneumatiky.cz přistupuje k marketingu „jinak“, proč se vyhýbá venkovní reklamě, co mu nejvíce funguje na internetu a jak umně spolupracuje s kamennými prodejci. Prodej pneumatik je ale specifický ještě v jedné věci. Sezónnosti. Lidé je nakupují pár dní v roce, které jsou pro firmu naprosto stěžejní. Jak sezónnost zvládnout a jak se na ni připravit? A jaký systém stojí za cenotvorbou Pneumatiky.cz a co všechno bere v úvahu? Co se dozvíte ve videu? - Jak zvládnout situaci, ve které vám zásadní procento ročních obratů tvoří pouze několi týdnů v roce? - Jak snížit propady příjmů mimo sezónu? - Co dělat v marketingu, když prodáváte relativně nudné zboží? - Jak při prodeji pneumatik pomáhá affiliate marketingu, e-mailing a PPC reklama? - Jak Pneumatiky.cz budují svůj brand a proč se vyhýbají venkovní reklamě? - Co jim pomáhá se zvýšení retence zákazníků? - Podle čeho lidé nakupují pneumatiky a jakou roli v tom hrají slevy? - Podle jakého klíče v Pneumatiky.cz rozšiřují sortiment? - Jak vypadají firemní sklady a co se stane, když začne hořet jedna pneumatika (spoiler: hasiči to nechají dohořet)? - Jak nebojovat s kamennými prodejci, ale navázat s nimi produktivní spolupráci? - Jak e-shop Pneumatiky.cz vznikl a co mu dnes nejvíce komplikuje podnikání? rostecky.cz www.rostecky.cz Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu https://rostecky.cz/upozorneni.

Popis podcastu

Dříve MladýPodnikatel.cz. Více než 1400 epizod včetně rozhovorů se zkušenými podnikateli, manažery a dalšími osobnostmi z byznysu. Jejich autorem je Jiří Rostecký, který vedle podcastu pořádá i živé akce pro podnikatele a poskytuje osobní konzultace a mentoring podnikatelům na volné noze a majitelům malých firem. Více najdete na www.rostecky.cz.